| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 30 日 星期日  |
| 問卷調查 |
分類: 未分類 |
因為24號要表演,今日又去左練唱歌
今日超誇張,唱左成3個鐘,超攰...
尋日做左4個幾鐘GE問卷調查,目標係男生~
由塔石踩到水坑尾再踩去大三巴
行到腳都痛埋,
不過都做左差吾多成三十份...
途中遇到D印象比較深刻GE人~
健談GE老伯伯:除左做問卷仲講左好多野~
怕醜GE男仔;想做又吾好意思講...不被最後都係做左...HEHE~
叫我做師妹GE人兄:做做下問卷無LALA問我係咩學校,跟住仲叫我做師妹,==
帶黑超GE師兄,都係多謝你GE合作
同樣做問卷調查GE人:可能係因為做緊同一樣野...同行HAHA~
所以超好的.自動幫我做問卷...
北京律師:問到月薪GE時候,0哂咀,十萬蚊一個月...太利害了吧~
可愛的台灣男生:叫佢幫我做問卷個陣,答左我一句"我是台灣人"
HAHA~台灣人都可以做...
不過做到一半,被隔離GE女仔拉走左
仲聽到一句,"讓我做完問卷先啦..."HAHA...太得意LA~
香港人:感覺比澳門好...熱情,健談~
最後發現在到一個問題,有女人係隔離GE男人10個得1個可以做到問卷
都未開口問,就拉走左個男仔,驚我會食左佢地= =
不過都多謝佢地GE合作,,,
星期一繼續努力...去問下D老師先~
總結甘多
去打訪後心得先,聽日仲要交比達SIR!~
|
| 發表時間:2008-11-30 06:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|