[music is my life]
justbemyself
暱稱: ●J》UsT↓Be 】MysElf ”
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-28
2010-03-07
2010-02-27
2010-02-22
2010-01-28
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 173
今日人氣: 7
累積人氣: 8362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


2009-02-22 分類: 未分類

有時我會諗...如果無左你地GE存在

我係咪會開心D...

成日都要睇你地GE面色...

係出面已經受夠呢種感覺...

吾通返到屋企都係甘...

電腦次次都要等你地用到吾用先輪到我...

講野次次都要睇你地GE心情而定

中意GE就同我講下野...

吾中意就對人大細聲...

自問...我真係甘乞人憎...

我心情吾好個陣都無甘...

當我為你地諗GE時候...你地又有沒諗過我...= =

我係咪應該要感恩...

因為我仲有鋼琴GE地方係屬於我

FOR D&M

將我留係身邊...未必係件好事...

可能會因為甘...我會吾中意你地

                     今日第一次整朱古力...

    吾知失敗定成功呢...期待ING...

聽日帶返去比D人試下先...

                                     吾想食都要比下面A...HAHA

發表時間:2009-02-22 08:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 justbemyself 的日誌)


justbemyself 於 2009-02-23 09:07 PM 發表:
justbemyself...HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FZL_tomato 於 2009-02-22 09:31 PM 發表:
開心點la...
他們始終都是你的家人.
不要太在意...
做你自己就好
是你自己在过日子.
懂嗎???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 justbemyself 的日誌 ]