| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 2009-07-06 |
分類: 未分類 |
今日同20.39佢地去左NEWAY唱健康K~~~
39差吾多首首都要我陪...
HA..話驚唱吾好...跟住我唱
唱左兩個幾鐘...都無咩人唱
又係我唱得最多
不過今日狀態吾好
唱得麻麻..
20都甘覺得
都係上次唱得好d
跟住同佢地去水坑尾行~
係台客買左甜品食
ha..又係歐三四...
竟然整瀉d野飲
搞到我同20好鬼狼狽
然後去左影貼...
呼...一影又影左三次
個歐三四a...影完仲話想影
ha...好似影上癮甘...

第一次同佢行街就甘係影貼園個度結束
下次有機會再同佢行過la~
|
| 發表時間:2009-07-07 12:07 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
wow. 真係靚過我地ge相 吾得 下次我地再去 呵呵..
|
網主回覆
係咩...HAHA~
但係...
我都係覺得麻麻...
都未準備好就影左= =
Posted at 2009-07-09 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|