[music is my life]
justbemyself
暱稱: ●J》UsT↓Be 】MysElf ”
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-28
2010-03-07
2010-02-27
2010-02-22
2010-01-28
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 173
今日人氣: 2
累積人氣: 8357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


2009-07-06 分類: 未分類

今日同20.39佢地去左NEWAY唱健康K~~~

39差吾多首首都要我陪...

HA..話驚唱吾好...跟住我唱

唱左兩個幾鐘...都無咩人唱

又係我唱得最多

不過今日狀態吾好

唱得麻麻..

20都甘覺得

都係上次唱得好d

跟住同佢地去水坑尾行~

係台客買左甜品食

ha..又係歐三四...

竟然整瀉d野飲

搞到我同20好鬼狼狽

然後去左影貼...

呼...一影又影左三次

個歐三四a...影完仲話想影

ha...好似影上癮甘...

第一次同佢行街就甘係影貼園個度結束

下次有機會再同佢行過la~

發表時間:2009-07-07 12:07 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 justbemyself 的日誌)


FZL_tomato 於 2009-07-08 11:24 PM 發表:
wow. 真係靚過我地ge相
吾得 下次我地再去 呵呵..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩...HAHA~
但係...
我都係覺得麻麻...
都未準備好就影左= =
 
Posted at 2009-07-09 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 justbemyself 的日誌 ]