[music is my life]
justbemyself
暱稱: ●J》UsT↓Be 】MysElf ”
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-28
2010-03-07
2010-02-27
2010-02-22
2010-01-28
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 173
今日人氣: 6
累積人氣: 8351
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


Despondent 分類: 未分類

感情感情                                                                                       eMoTioS...

歌ge感情係咩                                                         what's the emotions of the song                             

歌ge起伏係咩                                                        
what's the rise and fall of the song

究竟點先可以彈到好似姐姐甘                             how can i play this like my piano teacher

的確                                                                                                          actually

鋼琴真係易學難精                                       piano really easy to learn but hard to play it well
                                                                            
依+終於都知                                                          i finally understand

識彈琴又點
                                                                                 Frankly...i can't play it well even i can play
都彈吾出個種feel

或者                                                                                                Maybe

係時候要一個人甘靜下                                                                 it's time for me to calm       

諗下要點...
                                                                         ThiNk ABout  HOw I play it well.....

發表時間:2009-07-09 06:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 justbemyself 的日誌)


FZL_tomato 於 2009-07-19 01:27 PM 發表:
熟能生巧..
慢慢來...
多練習 總會有回報的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CREDO 於 2009-07-12 12:21 AM 發表:
原來你都識彈鋼!有機會向你請教請教!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咦...你識我A?~
Posted at 2009-07-12 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LOVEMIKOMIKO 於 2009-07-10 03:42 PM 發表:
HI~~未來的同學仔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA
吾洗未來...依+都算係
 
Posted at 2009-07-10 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 justbemyself 的日誌 ]