[music is my life]
justbemyself
暱稱: ●J》UsT↓Be 】MysElf ”
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-28
2010-03-07
2010-02-27
2010-02-22
2010-01-28
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 173
今日人氣: 17
累積人氣: 8343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


仲夏體驗營 [finished!] 分類: 未分類

8.8 終於都到左呢日

本黎都好準時甘到達指定地點

但係我吾記得帶手機...搞到要返返轉頭= =

結果...

我遲到0.0

入到去個個已經到左...等緊我地

真係對吾住NA~~~]

跟住就開始分組...

進行我地GE第一個活動

諗出自己組GE名.會徽同slogan

 

比我地攞左個奬

完左之後就開車出發出去目的地

路環...

環境並吾係我地想像中甘

當中都聽到好多人抱怨...不過都算...

話明體驗營a ma

呢d係係宿舍影ge相

 

呢個就係我地夜晚訓ge地方...haha不過走左去另一邊

跟住就開始我地ge團體遊戲時間

玩得都ok開心ge

....襯住食完飯ge少少時間

幾條友仔又走左去影相...haha

呢度就係男仔間房...

 丹丹&me 蘇永康 個pose- -...被迫ga...haha呢個係咪好正na...我諗ga...haha

影到仲想影ge時候...又比人叫返落去

玩killer

有d團體相仲未有///遲d再po la~~~ 

跟住去洗白白...haha

洗完同去左細佬間佬...跟住開始我地ge人豬對話...haha

haha...個個玩七級豬玩到傻左...

有d又要撩人講野...有d又要忍住吾可以認

個個忍笑都忍到超辛苦

每完一次個個又笑到c甘

太醒na佢地...

有時吾小心仲比佢地陰到...haha

輸左個d仲要影核突相

a成同細佬就吾好彩na...haha

佢地個d相都係吾po上黎0.0

跟住玩妗綿胎

同成哥同水哥仲有a恩單挑...都係吾夠我黎

haha...睇黎我都係綿胎之后

不過隔日有次失手...輸左比a成tim...haha

跟住玩到差吾多1.2點個陣...有人建議話要講鬼故

甘岩我+姐同蘇永康入黎

佢地有有過呢d經驗

所以頭先玩個幾個人又圍成一個圈開始講

過程都係skip吾講...

可以講ge係...真係有不可思議ge野發生0.0

水哥聽個陣仲捉住我...搞到我仲都驚==

雖然我都有份

 

真係估吾到佢會甘..ha

個個都捉到超實

件事完左都已經5點幾

訓又吾係傾計又吾係

最後幾個都係訓左一陣

第二朝被人叫醒...個個都好吾情願起身

都用左成個鐘

然後落去食我地ge早餐...

食完之後就出發去左路環附近參觀

呢d地方都未去過...

途中又影左幾張...ha

haha...又被我諗到要捉佢地ge頭~~~

兩個人ge pose成日都好似一樣甘...又會熟成甘0.0

蘇永康ge牛角...haha

我係海關...要入去問下我先na~~~ha

呢兩張角度真係...無得彈

haha...講笑ja~

又係我諗pose ge時候na>..haha

不過未準備好0.0

吾望都吾知...原來我地後面係甘...嘖嘖嘖

 跟住就返去食野玩game

發生左d吾係好愉快ge事

最後都無咩野

不過最慘ge係a成

玩個陣...件3領扯到鬆曬

都吾知仲着吾着到

件3甘又報消左

玩完個個都返房...又係蘇永康出場ge時候na

不過聽故個陣成日有人駁故...

搞到我無咩feel tim~~~

不過都算na>.haha

最後就係派證書時候...

不過無用我部影過

個d相遲d再po na]

回程坐車個陣...聽到我隔離d人仲係度講緊個d野

我都係訓返我ge覺na~~~

雖然有d曬...不過都訓得好爽...haha

聽閒好似仲有後續ge活動...

希望可以再一齊玩na~~~

到最後...有無人發覺

人好似吳+樂...haha

發表時間:2009-08-09 11:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 justbemyself 的日誌)


iat 於 2009-08-14 01:42 AM 發表:
hay girl~ 邊個似吳+樂呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 HA...你吾覺得水哥好似咩
吾講真係吾知0.0
Posted at 2009-08-14 12:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justbemyself 於 2009-08-12 09:01 PM 發表:
ha~不過個晚我地都無咩點訓
訓個陣真係凍到我a
早知聽你講na~~~
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



STanLeY 丹""]] 於 2009-08-12 06:35 PM 發表:
我好同意CREDO的講法,不過我覺得似難民住的多D...... (E個都係純水講笑)哈哈`` 不過今次CAMP都幾好玩,起碼可以色到D FD 版主!! 希望可以再多D ED CAMP 呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ehud 於 2009-08-11 01:06 AM 發表:
CM ^^
乜性質ga?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我+姐搞GE...
 
Posted at 2009-08-11 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CREDO 於 2009-08-10 10:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-08-11 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CREDO 於 2009-08-10 11:16 AM 發表:
= ="真系合唱隊人員!!
今年為左保送..都要參加多次..
因為我上次見到上年高3有參加合唱隊的人話..
今年學校都會搵返d上年高2參加過的人來help..
參加返保送機會好d..吾參加就弊端d...(其實都吾知系未真的...)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 吓...我地都要咩
高二得上學期係分校咋bo
要練咪好麻煩
之前淨係聽過嚴x話要抽起無黎d人= =
超衰lo...
內部真係黑暗0.0
Posted at 2009-08-10 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HelenChu1111 於 2009-08-10 09:28 AM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx~~~
Posted at 2009-08-10 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justbemyself 於 2009-08-10 12:27 AM 發表:
其實都無咩點訓
未打完...HA
我係藍3a~差別應該係頭髮掛
剪短左...
學先會人員我吾知咩??
不過學校ge合唱隊就係na>..ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CREDO 於 2009-08-10 12:01 AM 發表:
= ="你住個d地方..重衰過d外勞住咁!!
唉!!不過都好~可以離開屋企人去玩..幾日!!
第3張相..姐系2個女中間一個男個卡..藍衫個個女仔系未你- -?因為佢好次系學先會人員..或者系好像合唱隊見過...
不過如果真系你來的..點解帶左眼鏡同吾帶class有點分別...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



justbemyself 於 2009-08-09 11:44 PM 發表:
梗係...我諗ga ma.haha
d相好似所剩無幾na
影太少0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 justbemyself 的日誌 ]