| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 仲夏體驗營 [finished!] |
分類: 未分類 |
8.8 終於都到左呢日
本黎都好準時甘到達指定地點
但係我吾記得帶手機...搞到要返返轉頭= =
結果...
我遲到0.0
入到去個個已經到左...等緊我地
真係對吾住NA~~~]
跟住就開始分組...
進行我地GE第一個活動
諗出自己組GE名.會徽同slogan
比我地攞左個奬
完左之後就開車出發出去目的地
路環...
環境並吾係我地想像中甘
當中都聽到好多人抱怨...不過都算...
話明體驗營a ma
呢d係係宿舍影ge相

呢個就係我地夜晚訓ge地方...haha不過走左去另一邊
跟住就開始我地ge團體遊戲時間
玩得都ok開心ge
....襯住食完飯ge少少時間
幾條友仔又走左去影相...haha
呢度就係男仔間房...
丹丹&me 蘇永康 個pose- -...被迫ga...haha 呢個係咪好正na...我諗ga...haha
影到仲想影ge時候...又比人叫返落去
玩killer
有d團體相仲未有///遲d再po la~~~
跟住去洗白白...haha
洗完同去左細佬間佬...跟住開始我地ge人豬對話...haha

haha...個個玩七級豬玩到傻左...
有d又要撩人講野...有d又要忍住吾可以認
個個忍笑都忍到超辛苦
每完一次個個又笑到c甘
太醒na佢地...
有時吾小心仲比佢地陰到...haha
輸左個d仲要影核突相
a成同細佬就吾好彩na...haha
佢地個d相都係吾po上黎0.0
跟住玩妗綿胎
同成哥同水哥仲有a恩單挑...都係吾夠我黎
haha...睇黎我都係綿胎之后
不過隔日有次失手...輸左比a成tim...haha
跟住玩到差吾多1.2點個陣...有人建議話要講鬼故
甘岩我+姐同蘇永康入黎
佢地有有過呢d經驗
所以頭先玩個幾個人又圍成一個圈開始講
過程都係skip吾講...
可以講ge係...真係有不可思議ge野發生0.0
水哥聽個陣仲捉住我...搞到我仲都驚==
雖然我都有份
真係估吾到佢會甘..ha
個個都捉到超實
件事完左都已經5點幾
訓又吾係傾計又吾係
最後幾個都係訓左一陣
第二朝被人叫醒...個個都好吾情願起身
都用左成個鐘
然後落去食我地ge早餐...
食完之後就出發去左路環附近參觀
呢d地方都未去過...
途中又影左幾張...ha
haha...又被我諗到要捉佢地ge頭~~~
兩個人ge pose成日都好似一樣甘...又會熟成甘0.0
蘇永康ge牛角...haha
我係海關...要入去問下我先na~~~ha

呢兩張角度真係...無得彈
haha...講笑ja~

又係我諗pose ge時候na>..haha
不過未準備好0.0
吾望都吾知...原來我地後面係甘...嘖嘖嘖
跟住就返去食野玩game
發生左d吾係好愉快ge事
最後都無咩野
不過最慘ge係a成
玩個陣...件3領扯到鬆曬
都吾知仲着吾着到
件3甘又報消左
玩完個個都返房...又係蘇永康出場ge時候na
不過聽故個陣成日有人駁故...
搞到我無咩feel tim~~~
不過都算na>.haha
最後就係派證書時候...
不過無用我部影過
個d相遲d再po na]
回程坐車個陣...聽到我隔離d人仲係度講緊個d野
我都係訓返我ge覺na~~~
雖然有d曬...不過都訓得好爽...haha
聽閒好似仲有後續ge活動...
希望可以再一齊玩na~~~
到最後...有無人發覺
有人好似吳+樂...haha
|
| 發表時間:2009-08-09 11:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
iat 於 2009-08-14 01:42 AM 發表:
hay girl~ 邊個似吳+樂呀?
|
網主回覆
HA...你吾覺得水哥好似咩
吾講真係吾知0.0 Posted at 2009-08-14 12:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ha~不過個晚我地都無咩點訓 訓個陣真係凍到我a 早知聽你講na~~~ haha
|
|
|
STanLeY 丹""]] 於 2009-08-12 06:35 PM 發表:
我好同意CREDO的講法,不過我覺得似難民住的多D...... (E個都係純水講笑)哈哈`` 不過今次CAMP都幾好玩,起碼可以色到D FD 版主!! 希望可以再多D ED CAMP 呵~~
|
|
|
ehud 於 2009-08-11 01:06 AM 發表:
CM ^^ 乜性質ga?
|
網主回覆
我+姐搞GE...
Posted at 2009-08-11 01:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CREDO 於 2009-08-10 10:30 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-11 01:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CREDO 於 2009-08-10 11:16 AM 發表:
= ="真系合唱隊人員!! 今年為左保送..都要參加多次.. 因為我上次見到上年高3有參加合唱隊的人話.. 今年學校都會搵返d上年高2參加過的人來help.. 參加返保送機會好d..吾參加就弊端d...(其實都吾知系未真的...)
|
網主回覆
吓...我地都要咩
高二得上學期係分校咋bo
要練咪好麻煩
之前淨係聽過嚴x話要抽起無黎d人= =
超衰lo...
內部真係黑暗0.0 Posted at 2009-08-10 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~~~ Posted at 2009-08-10 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
其實都無咩點訓 未打完...HA 我係藍3a~差別應該係頭髮掛 剪短左... 學先會人員我吾知咩?? 不過學校ge合唱隊就係na>..ha
|
|
|
CREDO 於 2009-08-10 12:01 AM 發表:
= ="你住個d地方..重衰過d外勞住咁!! 唉!!不過都好~可以離開屋企人去玩..幾日!! 第3張相..姐系2個女中間一個男個卡..藍衫個個女仔系未你- -?因為佢好次系學先會人員..或者系好像合唱隊見過... 不過如果真系你來的..點解帶左眼鏡同吾帶class有點分別...
|
|
|
梗係...我諗ga ma.haha d相好似所剩無幾na 影太少0.0
|
|