| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
前日同左細佬佢地去游水
本身+姐都去GA
但係要+,班
得返我一個女仔0.0
去到就攞籌...
等成個幾鐘= =
途中梗係吹水NA
少不免就係比人串下...笑下
得我一個...都無人幫我
真係~
完左之後同佢地去皇朝個邊揾+姐.古哥佢地吹水
跟住五條友仔踏住拖去...

途中見到塊甘GE面..吾影點得...HAHA

跟住水左a金魚幫我攞野..ha

個晚差吾多成點幾返...好彩係同+姐佢地一齊...如果吾係又比人哦la~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

haha...估吾估到係邊呢~
去過ge都知gana
不過做左件超白痴ge事
我竟然將自己部手機當搖控0.0
比人笑左超耐...唉...好白痴
完左之後..我地兩個人就騎住歐兜麥
去食野...去左餃子館..都吾係好記得個名lu- -
都ok好食ga~~~
跟住去左佳景行下....結果都係去左玩吾係行..ha
玩個陣我輸比佢...ha..真係不可思議
途中竟然撞到33同47
haha...甘就梗係去碌ling>..我ge提議吾錯呢~~~
不過...玩完兩局...又係我包尾0.0
今日真係不在狀態~~~
|
| 發表時間:2009-08-14 12:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CREDO 於 2009-08-14 11:22 PM 發表:
嘩!!你就好啦..咁多野玩!! 唉!!我就慘啦..因為返工,所以咩都冇..最多系同人吹下水..收下錢..!!
|
網主回覆
嗯..ok la
我有時都會覺得返工好正ga~
可能當你有得玩個陣
你會覺得返工好正... Posted at 2009-08-16 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|