| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
放左成兩個月終於都返學
返到去D人都係度借功課
諗住自己做曬GAMA
結果...
吾記得左英文書= =
遲D再抄返算
跟住又係考我地忍耐力GE時候0.0
可惜我吾洗一陣已經係度釣魚
己經諗住訓
甘岩對住冷氣口= =
超凍0.0訓得超吾舒服...
總結返高二呢年
同往年好吾同
因為...識到個幾丁友仔..>ka~
亦都令我呢年ge暑假過得特別吾同
笑多左
開心又多左
不過...
高三吾同班...慘~
而s3(8)
今年個主任應該都okge~
感覺仲超有責任
不過d同學仔就0.0
唉~ +上我又吾係主動識個類= =
希望好似高二甘
玩得埋na~
|
| 發表時間:2009-09-02 09:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX~~~ Posted at 2009-09-03 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-09-03 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CREDO 於 2009-09-03 07:48 AM 發表:
我系11班炸~得閒過來做我對手~~多d對手先正呀!! cmcm~
|
網主回覆
對手...咩對手先...KA~ Posted at 2009-09-03 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇...我點同你a~ 人見人愛wo...好難ga...ha~
|
|
|
實識到人ge..我都識到好多fd la
係咪??haha
|
|
|
英文唔係做左了咩? 妳就好啦.. 甘開心 今個暑假係我最慘的暑假..
|
|