| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| 2009-09-09 |
分類: 未分類 |
今日放學甘岩係巴士站撞到26同44
+上聽日又係教師節
so~...我同33就同佢地去左正校揾任MISS
用左成個鐘先返到正校0.0
真係人多車少路長 
跟住就同miss吹下水甘
講真...
係中學甘耐...正妹可愛ge任miss真係我至中意ge老師~
希望佢日日都開開心心na...ka~
聽日除左教師節...仲係兩位人兄ge生日
so...陪左33去簡禮物
等我都順便去睇下買吾買到
結果...
咩都無...
ha...只好...睇聽日佢得吾得閒
去食下野na~ka
因為....真係諗吾到0.0
HAPPY BIRTHDAY a~c忽鬼
|
| 發表時間:2009-09-09 08:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bigsaw 於 2009-09-11 06:42 PM 發表:
CMCM-33-;
|
|
|
CREDO 於 2009-09-10 08:50 AM 發表:
- -"我讀咁久!!小紅是最好人的!! I LOVE SHE ~
|
網主回覆
紅姐?? Posted at 2009-09-10 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
任miss i love you 買唔到禮物比邊個屎忽鬼?
|
網主回覆
甘我代你個任妹妹講返...ILOVEU先 
你話呢...c忽鬼
Posted at 2009-09-10 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|