| «‹ October 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
| 2009-10-28 |
分類: 未分類 |
今日係拔河比賽~
今年ge我有參加...
不過我班比人秒殺
我仲擦親個膝頭...好彩吾係好痛je~
雖然輸左
但係...我地吾知做咩好似好HIGH甘0.0
跟住一輸左成班人同埋蓉媽就即刻一齊返課室...kaka
好笑GE係...
有人幫我地拍左個4s ge短片...蓉媽係入面表現得好激動...
原來今日無咩mood ge我...見到都笑c...ha
仲有ge係
睇黎我上堂都要忍住吾訓la
唉~今日先比miss話
雖然吾擔心我d成績...但係我上堂訓教...可能降操行
甘解幾個堂我又明...+上悶到想訓0.0
無計la...
唉...都知吾應該gala
起望我可以班野...仲可以扮耐d
扮個乖乖ge學生na~
|
| 發表時間:2009-10-28 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
大家一齊努力啦~ 我都超級頂唔順解幾,超想訓(係已經訓左先岩) 哈哈哈~
|
|