| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 1 日 星期五  |
| 2010-01-01 |
分類: 未分類 |
09年最後一日
真係好多謝個甘GE助理主任將英文統測作為新年禮物
分校得返高三GE我地...真係比佢玩曬
唉...仲有個大禮係
我兩次GE英文小測吾合格@@
當ESTELLA問 "apple a,你做咩考得甘差ge"
我都吾知答佢咩好-.-
跟住就係語文...望住張卷0哂嘴la0.0
個晚明明都有好多時間可以温習
唉...可惜無咩心機温
好早就去左訓較=.=
語文又死左-.-
唉...第二段都未完就開始head緊
跟住都吾知點好-.-
睇黎...大學同我ge距離又遠左
讀書甘都算...今日上鋼琴
都吾知自己做咩=.=
係屋k彈明明都無咩野
7級鋼琴...等我
而讀書...已經無咩沖勁-.-
|
| 發表時間:2010-01-01 12:32 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉...我都想a 你吾準head呢~ 你要努力d...一齊上澳大>
|
|
|
泳衣 於 2010-01-01 01:30 AM 發表:
順其自然LA~ 我都係度HEAD緊!
|
|