軟弱的要說:我有勇力。                珥 3 : 10
Nwh@SOCLOSE
justice2713
暱稱: _NwH*
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-18
2011-02-14
2011-02-06
2011-01-21
2010-12-20
文章分類
全部 (188)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 188
留言總數: 535
今日人氣: 4
累積人氣: 7203
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


跛手的日子 分類: 未分類

 

 

我宜家得隻右手用得咋~

個跌打師傅話可能裂左少少骨wo

型唔型??勁唔勁??

一起身5min到.

就放左d崩帶...勁舒服/

過左一陣...全家出去探呀爺.

得我一個唔洗-v-有得有失咁啦~

睇op[9:30~12:00]

叫外賣食...一睇張外賣紙.

一係唔食得..一係唔想食

最後..糖醋排骨....即刻打電話,,

咩話..唔夠$50唔送上門!!!!!!

我傷者黎嫁...............................

算..我自己去攞!!!

 

原來得一隻手好唔方便

拎到le樣又拎唔到個樣

開到門黎又拎唔到盒飯~

食飽飽又hea左陣.

開工...做左一陣..

唔理喇....呀媽又返左黎

 

訓陣先算..

一訓就訓到6:30

沖涼..

食飯....

老豆話一個星期..就唔會咁痛

之後都要幾個星期先用得番哂d力wo- -

就hea到宜家...

一陣仲要寫埋份稿...

 

發表時間:2008-06-01 09:18 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]