| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| ''區聚+好多野''既開心又好反~ |
分類: 未分類 |
今日..好玩呀!!
有排講...
6點幾醒左次..
7點幾醒左次...
8點幾醒左次....
9點幾.....起身啦- -
換3..拎野...都係放心唔落..都係練多陣好d~
9點55..落去買野啦!!!
買左都無15min...咁就番去啦~
番到去無野做,,係到hea''咩都搞下咁
chy好差勁呀..真係關我事??
點知比chy見到小強先生... 影得唔清楚...我唔夠膽行過去...好核突- -佢仲好生猛~點知
之後就搞成咁.....我已經行到好近啦..我都係驚呀
吾該周文~
hea完就第一次rehearsal...
完左去上堂...呀.好肚........餓呀~
7-11:臭Sam...我愛你呀!!!同你一齊勁開心呀[大家唔好誤會..唔係個d]
咁就食左$20.1..好貴呀!!!!搶錢
番到去都差唔多第二次rehearsa啦...
到底要邊一邊呀??son of god??
仲要面向觀眾??
原來仲有送禮物le part呀?
2:00
第一次去耶利米崇拜!!緊張
插旗...無人記得有面向觀眾le回事= =''
敬拜...唔知點解覺得好正
一砌都好成功..無出錯~ -v-
組長係醒d..
講道....
個個都係靚仔靚女~~
ling姐真係好多優點呀..
例如:......省略中......
上去304...
chy走去打波...
我同小肥佢地係304玩..我練練練練練練練
都幾okay~
多謝katherine既祝賀~
新小組黎啦~~
很正呀~
好好玩既破冰....
神之子老啦....一場都贏唔到- -
我見到兩年前既神之子呀...好恐怖!!!!
比以前既我地仲活躍....ling姐個組真係好[得意]好活潑
下.....
咁快到我地?
我出到去好驚呀...
講講下隻眼好似濕濕地....
唔係喊.....我都唔知點解...
2min可能多左d
但係都無30s咁勁wo
次次都唔齊人...
chy....都係蛋糕'的故事
敬拜
我最驚....驚咁耐就係驚佢..
無同ling姐夾過....
唔係好得..我覺得
仲唔係好夠聲..........- -
但係chy同ling姐都話ok...
其實我知真係唔係好得[無負面成份]
食野時間....
無心情食....無啦啦有幾個蛋糕'-v-
開頭佢地係咁係到搶....
我係到望.....因為我根本入唔到去
佢地食食下走左幾個出黎..我即刻走過去
接力賽呀~
經過長時間訓練的...
要專人教...唔係好容易整親~~哈
chy都叫其他小組唔好學呀....
成地都係禮炮個d碎


約書亞全民皆兵......Yeah!!!!!!!!!!比d掌聲吾該~
我就黎可以換結他啦!!!!!
係到玩打手遊戲....打女仔好似唔係咁好...比人打都好過打人!!!!
落到去仲係到玩.....
c徒話同我玩輸左打塊面一下.....
同男仔玩我無顧忌~~嘻嘻
點知我連輸3次..................................................................
食左佢3大野......痛...痛...痛
紅哂呀...佢真係出全力打我嫁.....
一陣d人見到我話......le個人一定係比女仔打啦...咁我咪死得??
食飯....
去c徒到打機....睇怪談..我地睇到笑呀..哈哈
12點幾先走
返到黎係到唔知做咩..
咁就搞到宜家....涼都未沖- -
|
| 發表時間:2008-04-27 04:04 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 188 | »
|