| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 我返黎啦!!!! |
分類: 未分類 |
咁多日...一匹布咁長
簡單真的美嗎?? By LCF
簡單真的美呀?? By nWh
簡單d好d....
11-4-08
開始病病地....
比我等到放假啦!!!!!!!!!!!!!!
等到我死...
放學....去應許樓[溫書]
森仔都有黎 正!
曾詠之後都黎埋....
個個咩炒面王.....難食到
同你個衰仔係到玩踩腳...
人多好扮事....勝利梗係企我我地個到
佢隻鞋黑哂....戰敗而逃
返屋企...唔知點解上唔到網,,
涼都無沖就訓左
12-4-08
8點就起左身..
chy叫我打比佢叫佢起身...
好波,
原來係佢唔聽電話....
導師組長會..
個幾鐘,有證書咁勁?
去左陪kawing姐食lunch
原本我話病病地+出黎個時食左野...唔想食野
但係kawing姐都買左野比我食..多謝,
小組...我係bear bear熊..哈哈
係咁估唔到..
崇拜...係咁咳,,
完左..無野做
同LCF去兩個去應許樓天台坐下
點知隻門無啦啦比風吹埋左....- -'
過左5min到
chy佢地黎左,,
燊話係咩黎救我地(幾時有叫你黎救??)
hea左一陣
CHy出mk,,
走先
我地都係係到坐..
點知有少少涷..
落番去坐
Harmony全程都係玻冰.....
7點到就走
9:30去ling姐到打機
原來呀b星期日生日..
3點走
Today
無去探呀爺
做功課.
又無溫書...
你個衰仔
係咁咳!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-完-
|
| 發表時間:2008-04-13 08:13 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 188 | »
|