軟弱的要說:我有勇力。                珥 3 : 10
Nwh@SOCLOSE
justice2713
暱稱: _NwH*
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-18
2011-02-14
2011-02-06
2011-01-21
2010-12-20
文章分類
全部 (188)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 188
留言總數: 535
今日人氣: 1
累積人氣: 7216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


23.1.2008 分類: 未分類

今日

一番到去

原來本GEOG書唔係locker

問燊借

GEOG:悶到我抽筋

          我後面個個(潘x雯)煩到咩咁

          我叫佢唔好煩

          點知佢串番我轉頭

         仲話:你你自己唔講

         之後又up左一大餐

         係鬼我錯我...你無野呀!!

         叫我唔好同佢講野.

         好....就睇你同我講野先

         定我同你講先..

 

    VA: 填顏色

   RS : 去左library借圖書..因為一陣CHIN+ENGL

          射蕉英雄傅

         想睇好耐

CHIN: 對答案+睇書  ..好悶

ENGL:後面個條友

   想寫d野貼落我個到

   我有無咁傻比你貼到我呀

   低b

   我唔會同你講野

   宜家你錯

   仲要整我..

         你係唔係kai ga

         有一刻  好想打佢

         你咪唔好同我講野lo!

         我無所謂..

         好憎佢

         可能仲憎過佢sister 

lunch:好正

         比左碗湯小肥

         唔知好唔好飲呢?

 LS    :點解我無個張野ge?

          上一堂我無番咩?

          是但

ENG   :我宜家勁鍾意ENG堂

           可能專心左

           覺得宜左

           最重要係我調左位

           同Willson 坐

           好好玩

           有唔識,唔明

           可以問佢!

   

放學  正!!      

 

番屋企

做功課

好耐無試過星期1-4要係屋企做功課

好快KO

食野

訓左...

6點半出去食團年飯

早左d wo~

我部psp有用la~

哈哈

 

出到去

人地3/6菜 ... 1/6肉 ... 2/6飯

我地就係4.5菜 0.5肉 0.5飯

唔係呀!!

大佬....想食死人嗎?

好差勁

 

走人

又係psp~

發表時間:2008-01-24 01:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]