|
今日,係我17歲最後既一日!!!
0係17歲呢一年,我經歷左好多
17歲既第一日係由我既朋友陪我開始
17歲既最後一日都係由你地陪我結束
多謝你地!!!小貓,妮妮,阿4,lemon,湯雞,鍾儆,岑子,au仔,kit
0係17歲既學界,8強輸左...好自責,好傷心
其實我一直知道自己既不足,但係未曾改善過...
其實我對於未來一年既球技...冇咩信心
到左會考,曾經努力過
放榜得13分,當時冇咩感覺,可能咁仲好,我唔想勉強升上去!!
之後得到重讀ge資格
多謝[你]!!曾經關心過,安慰過~
其實我冇諗過打俾我講呢d野既會係你~
我都冇諗過你僧注意到我..
入到新的5D,當時好驚,因為我唔善於交友,亦因為佢地對我黎講全是陌生的人
e+ 好多了~其實都唔係咁差,除左有部份比較....厭惡
今年,訓身應付會考!!!
No more chance!!!
說真的:我想時間停留0係呢一刻!!
我一d都唔想到18歲!!
我唔想長大!!
18歲既責任變得更加大!!
我中2俾人照顧,同有人俾我依賴!!
如果可以...我唔想過呢個生日!!

|