k002070
暱稱: Ar包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
2008-10-06
2008-09-14
2008-08-22
2008-08-03
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 5101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天



2007-12-17

 今日見識到原本呢個世界上真係有d咁衰既人~

對人的不尊重,嘲笑 已經是錯

導致受害者情緒激動,還要在洗手間說人的不是

完全沒有一點慚愧的心!!

連一點後悔之意也沒有!!!

幸好,我沒有這種朋友~^^

我看不起知錯不改的人,更看不起不認為自己錯的人!!!

今天收到阿lee的卡~好開心呢~~~

女甲個個都有喔!!

辛苦你!!謝謝你!!!

ar lee:要加油呀~結果係點,冇人知~

          只要盡力就可以了!!!

          咩事都有可能發生喔!! 

  

近來,我突然有一個目標!!!!

就係mock考第一!!!

因為...有獎學金!!!人家想要$$$!!!

哈哈~我發錢寒!!!

我是一個愛錢的女人,但不是貪錢的女人!!!呵呵~

 

刊登時間︰2007-12-17 09:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天



2007-12-08

8強輸了....

喊唔係因為輸波

係因為自己打得太差

monkey講得岩:唔好成日諗住有人幫,幫唔係必然

係我太依賴人喇...

我唔應加重隊員既負擔但我還是加重了....

對不起!!!

今日大家都好sad~

雖然完了很可惜,但時間總不會為我們而倒流

現在可以做的是努力讀書,下年再黎過~

 

 

刊登時間︰2007-12-08 08:38 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天



2007-12-07

今日旅行~~

去赤柱沙灘~~~

同班上的人一起bbq~~~~~

嘉殷:對不起.....

你病左都特登返黎旅行....

我卻遺忘了你......

令你孤獨的度過旅行日.....

其實我知不只一次......

我成日都丟低你.....

可能係我唔識照顧同關心人....

我知我好自私.....

真的對不起!!!!

請原諒我....!!

(我特登用你最中2既綠色嫁!!!>v<)

放左去練排球~

好攰.....開波好差!!!

聽日對cy!!

加油!!!!

向4強進發!!!

刊登時間︰2007-12-07 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天



2007-12-02

琴日冇返奮進~~~好開心~~

因為要去比賽~~~9:15 大埔墟~~哇~~好早呀~~~

7點幾就要起身喇~~~

好彩唔係好凍~~唔係會變左條雪條~~

對EC~~2:1 win左~

入8強~要打cy....

雖然自己有好多野仲要改善~

但我會加油的!!!

我相信我地會應付到的!!

cy一戰又係9:15!!!

又返唔到eng 奮進!!好野!!!!!

不過0係天平打~~

有好有唔好啦~~

近d唔洗咁早起~

but個場就唔係幾好打....

好焗同好細~~飛遠d都冇得追...."

加油吧!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-12-02 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天



2007-11-25

今日一早要起身比賽~~~好眼訓.......

之後去到delay.........."

今場打得極差!!!

我要跟所有隊友說聲"對不起!!!"

今日完全發揮唔到.....

0係度累街坊....."

已經有在檢討了.....T^T

之後冇同miss au 食飯....

because 佢地返粉嶺食...

人地要去沙田補習...."

之後一個人去左m記....

其實係好唔想去的...but 冇其他選擇..........."

之後唔知點解呢堂早左

咁上啦...好攰....好眼訓.....好難頂......

之後早左放咁就返去啦.....

由於唔想著住波3既衣著.....

最後返home換3~~~~~

好趕呀~~~~@.@"

之後去見家長~~~

佢個樣呢...真係好欠打!!

d頭皮多到呢........落雪咁~~~~

佢照成張成績表讀一次.....服左佢!!

之後又講下d廢話咁啦

又話我0係學校好乖咁呀~~~ (呵呵~~我好乖.....除左有點兒暴力~)

佢仲話我性格好文靜.... (唔係呀...好驚wor~)

成績就ok啦~~

張成績表幾令的~~~>v<

之後歸家.....

 

刊登時間︰2007-11-25 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]