| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-07-13 |
|
今日早上起身,睇完<惡作劇之吻>又訓.............."
訓到4點.............."
每日食完就訓,訓完又食...................."
我是一隻豬嗎???
就算係豬,我都係一隻叻豬~~
哈哈哈!!!

|
| 刊登時間︰2007-07-14 01:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-10 |
|
終於都洗左機喇....
上到網tim 喇...
不過部電腦就啞左....
遲2日應該會拎去攬攬佢ge喇~~~
聽日細佬放榜lu....冇眼睇....

|
| 刊登時間︰2007-07-10 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-09 |
|
每日都好晏先起身呢~~~~~~~~~~~~~~~~~
幾日都開唔到msn呢~~~~~~~~~~~~~~~~~
咁多日都未搵到工呢~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 刊登時間︰2007-06-09 11:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-05 |
|
我想我傷風了............
好辛苦呢..................

|
| 刊登時間︰2007-06-05 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-04 |
|
今日過得都算充實ge喇..........
起身一陣就同mama出左去搵埋家姐食lun~~~
去左流連忘返到食大大碗米線~~~~~~
好好味呢~~又抵食!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3個人食到好鬼飽呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後行左陣~~
睇下3 買下野咁~~~~
家姐夠中返工lu~~
之後同mama行多陣就返屋企lu~~
返到去執下個衣櫃...太多3喇.....
好多都唔岩著lu~~
之後就落左大快活見工~~
希望請啦~~~~ T.T"
之後返到去抖左陣就食飯睇電視lu~~~~~~~
***感覺愈來愈遠....

|
| 刊登時間︰2007-06-04 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 50 | »
|