k002070
暱稱: Ar包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
2008-10-06
2008-09-14
2008-08-22
2008-08-03
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 66
今日人氣: 9
累積人氣: 5058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天



2007-04-20

今日返學溫書...

早上補英文~~

都ok啦!!

之後下午作文~

之後做bio mc 做做下...

竟然訓著左!!!

醒左好攰..唔想溫...

都溫唔入腦~~

之後出左去睇波 丙組友誼賽

之後返家~~

冇mood....

聰聰呀!!!唔好中2我啦!!!哈哈!!!  笑死我喇!!!

 

沒有一個屬於我的地方><

刊登時間︰2007-04-20 10:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天



又回到初學階段

起身變左花面貓....塊面損哂...一條條痕....

完全唔知發生咩事...mama話我好似同人打完交咁....

可能我琴日發夢同人打交啦!!!一定係我羸姐~~

一早去左圖書館~~一個人哦~~~

因為有人床呢!!!! 不過冇所謂喇~~

原諒你一次咁多啦~~哈哈~

之後晏d去左食野...一個人~~

之後又返去溫溫溫~~~

冇耐西瓜黎左lu~

到5點度就走喇~~

一個人去左上水度行~~~

之後等到soka一齊去食dinner

根住去打波lu~~

我原本都只係打得有d差ge 姐....

e + 我又變返初入排球隊的我!!!

真係要喊3聲....>3<

真係好攰好攰好攰!!!!!!!!

真係好耐好耐好耐冇做運動喇!!!!

**時間唔等人哦!!加油!!!

刊登時間︰2007-04-14 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天



好乖的我

呢幾日都好乖咁溫書呀!!!

哈哈~~ 因為我要..[ 自發奮 ]

原來當人地唔明你感受既時候..會好難受的...

明白到有口難言呢句說話

 

加油加油!!!我得既!!!!>3<

剩下的時間不多...要好好利用,珍惜

 

 

刊登時間︰2007-04-13 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天



2007-03-30

同soka 傾msn

內容有趣

我呀...係走性格路線的呀∼∼

哈哈哈!!!!

好高興你同我分享你的快樂∼∼>3<

都好開心你視我為好朋友~~~

 

朋友仔:你地都覺得幸福快樂嗎???

            當別離之後,還會記得我嗎???

   

刊登時間︰2007-03-30 11:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天



2007-03-29

點解有d人可以自己心情唔好就搵人發泄

明明自己唔岩都可以聲大大,理直氣壯咁

似著自己自己牙尖嘴利就0係度講埋哂d歪理

錯左又唔認

永遠都唔會覺得自己有錯

只識得為自己既過錯搵藉口

不知所謂!!!!

超憎呢d人

 

刊登時間︰2007-03-29 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]