k002070
暱稱: Ar包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
2008-10-06
2008-09-14
2008-08-22
2008-08-03
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 66
今日人氣: 6
累積人氣: 5082
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天



加油啦!!!

事情過去了...

過去了很久

但始終不能回到最初的那時...

很可惜呢!!

作為朋友很想為你打氣

是真心的

知道嗎?

 

**希望你睇到啦!!!

刊登時間︰2007-04-29 08:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天



2007-04-29

又考完2日中文lu~~~

oo k 咁啦~~

卷5寫自薦信...睇到果陣O左嘴....

上堂冇作過.....好驚呀!!!!!!

唯有聽天由命啦!!!!

不過呢...我都係作檸檬茶ge~~

有d 驚tim...又係抒情wor...

不過睇完佢篇野都冇咁驚~~

因為差太遠喇!!!!  haha~~

今日下午去左溫書~~

5點好攰..都係唔溫返屋企lu~~

返到去做左03 long Q 都ok 既~~

冇睇過筆記 又有9分題冇做有一part 唔識都有 5成~~~

俾個自己先!!!!

聽日加油!!!!!! 

***一齊加油啦!!!

      大家都要同我打氣呀!!!!>3<"

       知道嗎??? 哈哈!!

 

時間唔會停止,都唔會倒流

過左一秒就係一秒

爭一秒就係爭一秒

點解唔去珍惜呢??

係咪要等到後悔先識得珍惜呢?

自己既人生要由自己負責

冇人有義務幫你收拾殘局

 

刊登時間︰2007-04-29 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天



2007-04-25

今日....PHY...出左D 狀況....

D文字題多到你唔信.......

我冇對到MC D 答案....

因為我唔想知自己考成點...

考得唔好會唔開心..冇心機溫書

咁就死得!!!

咩都唔諗喇!!!考完先算啦!!!

仲有只係頭一科姐!!!加油呀!!!你得嫁阿包!!!

考完去左食野..去買收音機

買唔到..返去搵MAMA

行左都幾耐

返花都買收音機~~

好扺呀!!!清貨大減價!!!!

之後去左惠康掃貨!!!  GOODGOODGOOD!!!!

 

*****我要努力向上!!!

刊登時間︰2007-04-25 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天



2007-04-24

聽日就係喇喇喇喇喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PHY呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

地點鳳1 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日有努力的去溫!!!

合格機會有8成...

考得好唔好就要睇下聽日既造化喇!!!

 

e 一刻仲未feel 到緊張.....

唔知聽日點呢... 平常心面對吧!!

gogogo!!!

 

我也有說累的權利吧??

真的很失望.....

原來一直都冇體諒過我...

好自私!!!!

原來親耳聽到比想像中的..更難受

我...受傷了....痛到入心入肺!!!!

淨係識0係度羨慕人!!!

有咩用呀???

有d野唔到自己話事...

由自己出世既一刻就整定左...

係鐵一般既事實...冇得改變

我要靠自己!!!!!!

刊登時間︰2007-04-24 11:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天



2007-04-21

聰聰!!!生日快樂!!!!

又大一歲喇!!!要乖D呀!!!

溫完書去左聰聰家BBQ

都幾好玩呢!!

之後11點半度聰聰就送左我去等小巴呢~~

麻煩哂!!唔該哂!!多謝哂!!

之後搭果架小巴阿希都0係度呢!!!

真有緣呀!!!!>3<

之後就501A 喇!!!

 

一個人坐車果陣諗左好多野!!!

諗返以前的自己!!好白痂呢!!蠢蠢的!!!

E + 唔同左喇!!!

身邊有好多朋友仔!!!好開心,好幸福既感覺!!!

唔再係怕識朋友仔喇!!!

雖然仍有好多不足!!不過慢慢改變吧!!!

希望所有人都過得幸福快樂啦!!

病的,受傷的,快D好返呀!!!

 

阿包!!!!你要加油呀!!!!!!!!!!!

希望過到呢一關!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-04-22 12:54 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]