k002070
暱稱: Ar包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
2008-10-06
2008-09-14
2008-08-22
2008-08-03
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 66
今日人氣: 12
累積人氣: 5061
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天



黑仔呀!!!

上個星期去學韓文好黑仔啦∼∼

出到去岩岩走左架<車立>

去到車站岩岩走左架車...

去到火車站又岩岩走左架火車...

搞到遲到...

今日去啦∼

預早左出門∼去到大埔墟啦...

點知...封路....??

搞到要兜先大圈先去到!!><

咁又要好趕咁去喇∼

去到未夠中∼∼gd∼∼

不過就好<文>喇d時間∼∼

揀左個好位就開始上喇∼^^

 

刊登時間︰2006-08-16 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天



打波

今日4點去左紅場打波∼∼

好好玩呀∼有好多人∼

期間有d好得意ge野發生左wor∼∼

就係陳浩基做埋d傻仔野喇∼∼哈∼∼

之後走果陣我打左阿希個背脊一下啦∼

之後去廁所啦∼之後出到黎∼

阿so話 阿希背脊有個掌印...

我睇啦...真係有..仲好紅天呀...

sorry a∼∼

之後我地就握握手做返好朋友喇∼∼哈哈∼

之後走果陣食左5蚊4件同一個雪糕∼

 

刊登時間︰2006-08-06 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2006 年 8 月 3 日  星期四   雨天



唔想完呀

31/7
入camp第一日~candy病左去唔到~第2日先入camp~
一早就去左馬鞍山體育館~~
之後就做熱身果d啦~咁之後就出左出面跑步...仲要路經一段沙灘天~
跑完死左!!!之後又返去體育館~~分組打波~我係s2~~
同聰聰,貝貝,阿so,阿fi,阿源一組~~首先係練波..最後打比賽~
每日對一組~最後果日就決賽咁~
第一日果場就win~之後就去左買野食~之後去大學啦~
去到休息左一陣就開組~食飯呀咁~~我食左2碗半飯~
我地組d frc 勁食啦~我地組有個男仔係咁幫我地裝飯呀湯呀咁~
搞到人地收木台人1都冇食完...
之後就晚會~~我地好多人走佬~
我冇走~^v^" 有時都幾悶ge~
不過有時又好好笑~
完左就行返上宿舍~支力死!
之後就排隊沖涼啦~之後古力話佢地俾人遞捕左~
後來識左一個深鎮黎ge女仔~
冇耐就訓喇~
1/8
好早就要起身><
去敬拜,做早操~
咩7式彩虹拳...o~~no~~
之後食早餐~食火腿通粉,牛油包,熱華田~~good~~
之後去玩遊戲~~玩埋就去練波~
比賽win左~之後又跑步..真係想死~
返到大學已經開左飯~我地勁快咁返宿舍沖涼~
之後去食飯...得返5分鐘~~食得勁快~
食到得返3分鐘~袁樂希同家明先黎~
食得仲快~~得返一分鐘果陣d野都冇左一半~
後來夠鐘啦~阿勇就走埋過黎~成兜湯咁飲~
我就勁夾餸食~阿希塊豬排食到一半~~
個場面好好笑~~5分鐘食左2碗飯~haha
之後就即刻晚會喇~
今次冇人走佬~不過就支力到訓~
我都好想訓..不過我啦.soka.阿lee.candy幾個女仔坐得都幾前~
訓左唔係幾好ge 麻...><
不過個mc好好笑ge~佢地2個做埋d傻野~
完左晚會就返去沖多次涼~
之後名soka去左男生宿舍果邊搵人玩~
首先係去左朱天,cho,陳賢光度~
同朱天,陳賢光,soka玩啤牌~
後來就搵埋阿勇.阿希.家明去開組~
組長阿wa未到~我地幾個frc 自己0係度傾啦~
笑死左~~~
之後去左阿勇佢地度玩~
唔記得玩咩喇~不過好好玩lor~
玩到11點55分~阿lee同古力黎左~
話話男女宿舍山門wor~我.soka.candy佢地即刻走人~
返到去啦~candy漏左張被~就去拎啦~發現係山宿舍大門~~
唔係男女宿舍ge門~~之後返到去食下野咁~
冇耐就訓喇~
2/8*<呢日有幾日人都唔舒服~~>< >
一樣係敬拜果d啦~之後靈修wor~
我同soka就去左阿勇佢地度玩喇~
0係度打牌~唔知做咩..好多次都有dee~
仲係大dee~~lucky~
之後就查經果d啦~
之後去打波~~
今日都係win左呀比賽~
仲唔洗跑天呀~太支力喇~
之後返宿舍~今日唔食得咁趕喇~~
慢慢食~~
晚會好感動~好多人喊~
見到soka喊~又唔知點咁~~
後來都喊左少少~唔知點解....
之後完左又去玩~~
玩到一點度啦~~
之後訓lu~
3/8
最後一日~~個個都起唔到身~
7點還被~今朝冇去到敬拜果d呀~
同埋3號風球...
8點11先落到去集合~遲左....
今日古力同家明都好返d喇~
聰聰就仲發緊高燒~
之後去等車啦~落勁大雨~~~
個個0係車站到~勁大風~吹哂d雨入黎~~
好多人都濕左~之後好趕咁去體育館~
今日全程都係打比賽~~
miss au 都有黎呀~
今日輸左lu我地果隊~~
不過冇唔開心~睇人地d隊打波好好睇~
之後頒mvp 果d啦~
之後去左m記食野with miss au~
之後話去唱k~
後來因為個個都太支力喇~冇去到~
去到大圍個月台啦~
豪子去往尖東~我地去往羅湖果邊~
咁岩去到月台又0係對面wor~
古力同豪子就隔住條路軌0係度做埋d白痴野~
笑死我地~~
之後就返屋企訓左陣喇~

好唔捨得呀~今次好難忘呀~
成班排球隊去~相處左4日~~
發生左咁多野~今日要完喇~
唔可以再冇時冇刻都見到自己ge朋友~~
一齊玩到好夜~一齊鬥嘴~一齊笑~
一齊做好多野~
下年再有一定要參加!!!><

刊登時間︰2006-08-04 12:04 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天



第一堂韓文

今日去左上第一堂韓文

不過...又樣衰左喇今日...

首先係唔記得帶筆...

第2係盪失路.....

嗚嗚...

去到都唔算太遲ge...

好彩隔離果個好人...

問左佢借筆...

到8點9先開始∼

之後個呀sir 一開始就講左半個中開場白...

真係....不過都幾好笑∼∼

之後10點度就放左喇∼

之後就返到火車站買吉野家食∼∼

刊登時間︰2006-07-27 09:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天



好玩的一day

今日返學補phy+chem∼

悶到傻左....

之後放學就拿拿聲返屋企換3喇∼∼

出去唱k!!!!

with 西瓜同cho∼

出到去都mk都4點幾lu∼∼

不過可以唱到8點∼∼haha∼

good呀∼∼

之後唱完就返去lu∼

去到火車站同西瓜一齊食野∼

之後去雪糕∼>v<

今日真係好玩∼好開心呀∼

刊登時間︰2006-07-19 11:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]