| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006-06-30 |
|
今日係最後一日派卷喇∼∼
eng&chem∼
都ok啦∼
放學去左西瓜到反∼∼
好好玩....之後返屋企睇<惡作劇之吻>
超級好睇a∼∼><

|
| 刊登時間︰2006-06-30 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 派卷第一日 |
|
今日派左3份卷...
3份都退步.....
鬼叫自己懶....算啦..下次努力d追返∼∼∼
hee∼
返學去左小貓home∼∼
打麻雀∼∼with小貓candy西瓜
笑死我...不過後來西瓜同candy講恐怖野.....
嚇到喊左出黎.....
哼>3< 後來我截左西瓜糊∼∼><
激到西瓜傻左∼∼∼
好好玩呀今日∼∼∼
*happy together啦~~

|
| 刊登時間︰2006-06-28 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 黑仔呀 |
|
今日返學考oral~~
我就覺得考得唔係咁好喇~~><
之後早上0係canteen 到發生左d嘔心事件...
o..no!
之後去左上水with soka~
又有d好樣衰既事...
返到屋企訓左一陣...
夜晚睇東方神起睇到1點幾~
e+ 訓lu~>v<

|
| 刊登時間︰2006-06-27 01:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 朱天生日 |
|
朱天生日快樂~~~
今日出左去啦~
約左candy,小貓,古力一齊去啦~
咁今日搵唔到條皮帶wor...就問candy借啦~
因為唔可以冇ge~~會甩褲ge....><
之後上巴士就穿皮帶啦~俾古力錄左個過程...
嗚....變態ge~~
之後去食pizza~~~好味~~
有我,小貓,candy,古力,lee,朱天,屎豪,ms,符人勇,哥頓,曾銘沖
之後去左朱天home玩~~
第一次a~~玩uno啦~killer啦~
之後睇排球女將~冇耐soka黎左~~
佢地話新排球女將入面個師姐似soka..
好好笑....
之後玩大富翁啦...今日好黑呀...
行親都冇得買地....不過都有幾多$$下~~
之後食蛋糕...
之後影相啦~
期間我,古力,candy,屎豪,發動左戰爭~~
好好笑....俾屎豪整到條頸好痛.....
不過我後來都有還擊~~呵~~^v^v
之後勁笑..笑到喊左出黎....
影完相就走lu~~
去搭車啦之後~~
返屋企食飽飽~~同candy講左一陣電話~
*近排笑都會喊..." 唔知痴左邊條線
"絕交"成為左近排ge口頭蟬~~嘿嘿~~

|
| 刊登時間︰2006-06-24 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 最後一日筆試 |
|
今日勁爆hot!!!
今日考數學∼∼
卷一(長題目)竟然識呀∼∼得乙部有2part 唔識∼
好開心a∼∼∼
卷2(mc)就有d糟糕喇...唔好提喇都係...
lunch去左上水with soka and 小貓
之後3點幾返去考bio 實驗 
^v^ 考 埋今日之後果d唔洗溫ge~~
好野~~我要睇<這該死的愛>同 東方神起 呀~~~~!!
哈~~

|
| 刊登時間︰2006-06-23 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 50 | »
|