| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 頂 |
|
今日...諸事不順呀!!
最唔順ge就係.......
條麻煩ge小學同學又出現喇!!!!!
頂....人地msn都已經設定為忙碌ge啦!!
你仲煩咩姐!!!!!
食蕉啦你!!死仔丫!!
你可唔可以消失呀??我求下你啦∼
痴線喇∼爆炸喇∼發癲喇∼
唔好提果條友喇∼
講返d開心dge野先∼∼
<宮>真係超級好睇呀∼∼ 呵呵∼∼
聽日有節目∼∼∼
a za a za∼∼星期一又要努力喇!!!fighting
今日冇做grammar天...>3<

|
| 刊登時間︰2006-07-15 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 結業禮 |
|
今日係中4ge最後一day喇∼∼
下年就要會考喇...好似得返好少時間咁....
今朝先知今日會排成績表...
之前完全唔遁得左有成績表呢樣野...
so 唔緊張...
結業禮=悶到傻左∼
之後搞埋d班務就放喇...
出到學校激熱....
去左火車站個m記食野..
之後返去睇<宮>
*好似得返好少時間...加油加油∼∼

|
| 刊登時間︰2006-07-12 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 破財的一天 |
|
今日出左去mk with 小貓∼∼
去左買<宮> 送左<王的男人>
之後又買左一條電話繩∼∼
d$$ 都用到7788 lu∼∼
hee∼又買左3張相∼∼∼>< 好靚的∼∼
呵呵呵∼∼
之後原本去埋上水...不過後來冇有去到∼∼
咁就返屋企喇∼∼

|
| 刊登時間︰2006-07-12 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 在家 |
|
呢排晚晚睇<惡作劇之吻>睇到好夜喔~
琴晚終於睇哂喇~~好好睇~~超好睇!!!!
今日訓到10點幾先起身~~
早上落大雨....好討厭下雨天呀!><
之後就0係屋企到玩下電腦呀咁囉~~
之後睇左第一集<宮> 又係好好睇~~
決定要買碟呀!!!!買哂2套!!!>v<
今天開始....又要晚晚夜訓喇!!呵呵^^v

|
| 刊登時間︰2006-07-09 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 不幸ge一日 |
|
好耐冇打lu....好懶a∼∼^v^
今日好運滯呀~~><
首先問答比賽中..有條iq題...
咩牛不姦田呀???好問唔問..係都要揀條同牛有關ge....
之後果節有d人黎講耶穌...
段片入面個boy...又係叫呀包...
個個都望住me a....
好無奈唷....
之後又冇啦啦俾miss搵左我地幾個去報置.....
真係....唉唷~

|
| 刊登時間︰2006-07-07 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 50 | »
|