k002070
暱稱: Ar包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-22
2008-10-06
2008-09-14
2008-08-22
2008-08-03
文章分類
全部 (246)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 5080
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

  2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天



2007-07-28

26~28/7 去camp with 排球隊

26/7 約左10:30 火車站

早上古力話第2日先入

咁我就同candy 一齊去火車站喇

去到都差唔多齊人lu~~

齊人就出發去中環會合soka

點知soka 遲到...."

because 佢要睇e生呢~

岩岩miss 左12:15 班船

要等45mins~~~~~><

好彩有得坐~~^^  我係懶鬼!!!

去到又要搵單車舖等劉太拎鎖匙

去到單車舖=餵蚊

於是即刻貼蚊貼喇

等梗果陣又0係度估果個劉太係咩樣

跟住見到咩人都話你劉太...連小朋友都唔放過....

最後真係一個小朋友黎左...係男仔tim~

之後去左間屋度lu~~

好大~~我地女仔間房好令~~哈哈哈

之後抖下咁就出去買bbq  d 野喇~

沿途好多狗呀!!!!><

買完返黎抖下打下機咁就上去bbq喇~~~

b完就玩下咁啦 ~

夜d諗住落去買宵夜啦..點知d舖收哂lu~

俾d 貓貓狗狗,同一條大蜈蚣嚇到死左.....

2點就訓lu~~

第2日

起身冇耐,soka同豪哥就開始發生大戰

2個0係度掙被同枕頭..笑死我地

就食左個杯面

之後佢地話出去食野.....

因為我,阿lee,candy 岩岩食飽就冇出到喇~~

留低看屋~~

佢地返到黎就開木台啦~~

1點幾就去左接古力 ~順便睇野咁

返到去就睇mr.bean ~古力帶黎的

之後去沙灘~~~soka同古力唔去~咁就去買bbq d 野喇~

我,阿lee,candy 去完沙灘就去食阿婆豆腐花~~~正呀!!!!好滑呀!!!

不過都餵飽哂d蚊......><

之後返去幫soka ,古力整bbq d野

d男仔就返黎啦...佢地個個都濕哂~

之後除soka ,我地4個女仔落街行左陣先返去bbq~~

夜晚0係我地房玩killer~~ 阿lee,阿勇訓覺

玩完killer ,玩x烏龜...係10個人一齊玩一副牌

最後得返soka同ms,3隻牌

玩極都唔完先知有2隻牌唔見左...."

姐係佢地手上3隻都唔同..."

之後搵返d牌啦

之後好多都去訓lu~

得返 我,soka,candy,古力,ms,豪哥,哥頓,基基

我地打mj啦~打左陣3點幾肚痛就去左訓lu~

28/7

阿lee,soka 要比賽 so 早走

男仔就去食阿婆豆腐花

幫我地買埋外買豆腐花~~真好人~不過我冇食到~~

食埋就交房lu~~~

未有船 我地幾個女的又行下d舖

睇下睇下...就黎開船....

我地就極速趕去碼頭~~好彩趕得切~~^^

再搭船去tst ~之後一齊去食m記

最後就返家喇~~

 

南丫島真係好多狗呀!!!!!!!!><

不過呢3日真係好開心~~~~

 

刊登時間︰2007-07-29 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天



2007-07-26

黑眼圈好大!!

黑眼圈好大!!

黑眼圈好大!!

明明每日都訓得好多嫁......"

激死我喇!!!!!!!!!!!!!!

去camp  lu~~

去camp  lu~~

去camp  lu~~

喉嚨好鬼痛..............>3<"

第一日仲bbq 天....

睇我點死....................>3<"

好眼訓呀!!!!我去訓喇!!!哈哈哈!!!!

刊登時間︰2007-07-26 12:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 7 月 23 日  星期一   晴天



攰到爆

今朝醒下又訓下咁..到12點就真係起身lu~~~

睇完<惡作劇之吻>之後就睇<十分愛>租的~~^^

都幾好睇丫~好睇過<獨家試愛>~~~~~

晏d 爸爸媽媽叔黎lu~~

食左d野,又要體力勞動喇~~

係咁執野...因為要改動d傢具~~~^^

搞到夜晚9點半....."

之後細佬去買dinner~~~

食食食...之後食西瓜~~好好味的~~~^^

 

刊登時間︰2007-07-24 12:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天



2007-07-22

又一個星期冇打喇...haha

就黎去camp喇~~~^^

好似係南丫島~~

hee~~~

刊登時間︰2007-07-23 12:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

  2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天



2007-07-14

E+ 打日記好似有點早....不過唔理lu......

之前係諗住唔會讀ive.....但係e+又有諗過下讀

但頭先上網睇完IVE d 野又唔係好想讀lu.....

d 人話有d科唔好讀....但果d係我諗住會讀ge............."

哈......... 望就望升到啦...>3<

刊登時間︰2007-07-14 02:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]