| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-07-28 |
|
26~28/7 去camp with 排球隊
26/7 約左10:30 火車站
早上古力話第2日先入
咁我就同candy 一齊去火車站喇
去到都差唔多齊人lu~~
齊人就出發去中環會合soka
點知soka 遲到...."
because 佢要睇e生呢~
岩岩miss 左12:15 班船
要等45mins~~~~~><
好彩有得坐~~^^ 我係懶鬼!!!
去到又要搵單車舖等劉太拎鎖匙
去到單車舖=餵蚊
於是即刻貼蚊貼喇
等梗果陣又0係度估果個劉太係咩樣
跟住見到咩人都話你劉太...連小朋友都唔放過....
最後真係一個小朋友黎左...係男仔tim~
之後去左間屋度lu~~
好大~~我地女仔間房好令~~哈哈哈
之後抖下咁就出去買bbq d 野喇~
沿途好多狗呀!!!!><
買完返黎抖下打下機咁就上去bbq喇~~~
b完就玩下咁啦 ~
夜d諗住落去買宵夜啦..點知d舖收哂lu~
俾d 貓貓狗狗,同一條大蜈蚣嚇到死左.....
2點就訓lu~~
第2日
起身冇耐,soka同豪哥就開始發生大戰
2個0係度掙被同枕頭..笑死我地
就食左個杯面
之後佢地話出去食野.....
因為我,阿lee,candy 岩岩食飽就冇出到喇~~
留低看屋~~
佢地返到黎就開木台啦~~
1點幾就去左接古力 ~順便睇野咁
返到去就睇mr.bean ~古力帶黎的
之後去沙灘~~~soka同古力唔去~咁就去買bbq d 野喇~
我,阿lee,candy 去完沙灘就去食阿婆豆腐花~~~正呀!!!!好滑呀!!!
不過都餵飽哂d蚊......><
之後返去幫soka ,古力整bbq d野
d男仔就返黎啦...佢地個個都濕哂~
之後除soka ,我地4個女仔落街行左陣先返去bbq~~
夜晚0係我地房玩killer~~ 阿lee,阿勇訓覺
玩完killer ,玩x烏龜...係10個人一齊玩一副牌
最後得返soka同ms,3隻牌
玩極都唔完先知有2隻牌唔見左...."
姐係佢地手上3隻都唔同..."
之後搵返d牌啦
之後好多都去訓lu~
得返 我,soka,candy,古力,ms,豪哥,哥頓,基基
我地打mj啦~打左陣3點幾肚痛就去左訓lu~
28/7
阿lee,soka 要比賽 so 早走
男仔就去食阿婆豆腐花
幫我地買埋外買豆腐花~~真好人~不過我冇食到~~
食埋就交房lu~~~
未有船 我地幾個女的又行下d舖
睇下睇下...就黎開船....
我地就極速趕去碼頭~~好彩趕得切~~^^
再搭船去tst ~之後一齊去食m記
最後就返家喇~~
南丫島真係好多狗呀!!!!!!!!><
不過呢3日真係好開心~~~~

|
| 刊登時間︰2007-07-29 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-26 |
|
黑眼圈好大!!
黑眼圈好大!!
黑眼圈好大!!
明明每日都訓得好多嫁......"
激死我喇!!!!!!!!!!!!!!
去camp lu~~
去camp lu~~
去camp lu~~
喉嚨好鬼痛..............>3<"
第一日仲bbq 天....
睇我點死....................>3<"
好眼訓呀!!!!我去訓喇!!!哈哈哈!!!!

|
| 刊登時間︰2007-07-26 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 攰到爆 |
|
今朝醒下又訓下咁..到12點就真係起身lu~~~
睇完<惡作劇之吻>之後就睇<十分愛>租的~~^^
都幾好睇丫~好睇過<獨家試愛>~~~~~
晏d 爸爸媽媽叔黎lu~~
食左d野,又要體力勞動喇~~
係咁執野...因為要改動d傢具~~~^^
搞到夜晚9點半....."
之後細佬去買dinner~~~
食食食...之後食西瓜~~好好味的~~~^^

|
| 刊登時間︰2007-07-24 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-22 |
|
又一個星期冇打喇...haha
就黎去camp喇~~~^^
好似係南丫島~~
hee~~~

|
| 刊登時間︰2007-07-23 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-14 |
|
E+ 打日記好似有點早....不過唔理lu......
之前係諗住唔會讀ive.....但係e+又有諗過下讀
但頭先上網睇完IVE d 野又唔係好想讀lu.....
d 人話有d科唔好讀....但果d係我諗住會讀ge............."
哈......... 望就望升到啦...>3<

|
| 刊登時間︰2007-07-14 02:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 50 | »
|