又放新年假啦,本來係個開心假期。唉!本身想瘋狂打機,但係打黎打去都係同一隻game,所以漸漸覺得好悶啊!!!今日又係情人節(2007-2-14),我又唔可以見到顏XX,崔寶文就好啦,可以同佢(顏XX)去睇電影。我好羨慕崔寶文!
不過聽日就可以同班Firend去睇電影!但係眾有一個星期假期,都唔知點過!!!