Merry Christmas呀!!
今日係christmas party,好high!!收到好多presents,好開心,多謝你地呀!!
christmas party 之後,3y就請左我,o.t,wendy,karon個家姐,就去左深灣游筵會反,我地首先去反個個遊樂場,好好反,首其個幾個slide,好大離心力,好正呀,之後3y就請我地去食自助餐,個到d野好好食,食到我地好飽!!!跟住我地就反賽車,好得意,部車好細,搞到我地要好辛苦先入到去,我重成日撞車添......最後我地就去左溜冰,0.t唔識溜,甘我地就輪流扶住,佢都好勁,好快就學到d!!等到3y要補習,我地就走啦!!
Thx=]=]3y
.
|