- 唉..` - 又要反學LU..=] - 反學對我黎講.. - 真係好難.. - 但係今次.. - 唔反唔得..>< - 如果唔係我都唔會反" - 日日都係到玩.. - 我要玩到幾時哇..?!` 太累了 太累了 不再飛天遁地 - 想死::: - 都唔知生存為咩..?!