今日,見到自己鐘意既人..我同佢不嬲唔講野..但係今日佢突然叫我..我好驚..唔知同佢講咩..但係佢同我講d野..(唔公開).."令我有小小開心- -自己係度笑>3<"人地問我做咩..我話無野..期實唔想同佢講返之前既野..驚有小小佢唔開心..廢事令大家無野講,期實之前未同佢講之前..我地都好多野傾..不過我同左佢示愛之後..呢排無咩野講..令我喊左幾次.."好辛苦呀><"唔想再係咁..早知..唔同佢講我愛佢..唉..呢排唔知做咩..好辛苦呀..成日掛住佢..e+令我好想喊呀><"如果知結果係咁..早知-___-"唉...呢件事我只係同過幾個好朋友講..廢事佢地爆出去..令我同佢都唔好意思啦..唉..算啦..唔打啦..好無心情><再見^3^

|