聖誕快樂啊!!!!!!!!!!xdxd
好無奈今個聖誕節好唔聖誕節
冇咩氣氛
今日行過times見到佢地今朝先decorate
可能係經濟低迷掛(好似冇咩relationship xd)
今個假期好忙啊
唔係多野玩
係多野做lor
30/12有表演啊!!!!!!>,<
所以好忙
最後講多句"merry christmas" 88