今日運動會完左lu
班中冇咩點win獎
之後反左屋企做公文
成個禮拜都冇做過xd
聽日冇得去踩單車tt
因為cchan lor頂佢
放假都唔比
真係好叉煩
仲要坐足3個鐘lor痴線
佢真係低低能
下個禮拜有兩場學界要打
但係琴日拉襯
唔知有冇力
唉...之後會好忙
有兩個表演兩個比賽lor
=========================================================================================
我只好夜夜哼情歌
是因為他擁著你了
不想往事因為你們背影而毫無氣色了
是不是還愛著你呢
所以我心還在跳動著
還有什麼捨不得 也只能哼情歌
|