9月2號啦
反左一日學lu
見反好多同學
琴日放學去左睇眼
個dr話我視覺膜有d穿lon
好驚lor,要做laser啊
聽講係用d紅光強行照入隻眼到
好恐怖啊...
唔係幾想做
但係又唔做唔得
=[sosad
===================================================================================
我們可不可以不勇敢 當傷太重心太酸無力承擔 就算現在女人很流行釋然 好像什麼困境都知道該怎麼辦
我們可不可以不勇敢 當愛太累夢太亂沒有答案 難道不能坦白的放聲哭喊 要從心底拿走一個人 很痛
|