真係覺得自己好煩LO
成日都以為自己掉了東西
日日咪都係帶銀包, 鎖匙同手機, 得個三樣野之嘛
成日放學, 買完野, 出邊打完波之後, 明明三樣野都係身度
我係都會諗到好似眾有野冇攞走咁, 又諗唔出WO
其實D證件冇唔見咪得LO, 洗唔洗咁驚呀
自己嚇自己!!!
發覺自己真係好唔正常...
因為明明就是一件雞毛蒜皮的小事
我可以諗到好似世界末日咁(太過悲觀...)
明明就算發生左都冇咁嚴重
我次次都會諗到衰到冇得再衰...
明明係兩樣幾乎冇咩關聯GE野事
我都可以諗到佢地有關聯, 而且會發生D唔好GE野(想太多)
真係好煩呀!!!
再係咁樣, 我一定會得憂鬱症...-.-"
放鬆D, 放鬆D...
呢排我發覺呢, 我想像力太豐富啦...
成日諗埋D唔會發生GE衰野比自己煩
上星期同今個星期都搞到自己好煩, 好大壓力
比自己係度擔心, 搞到個胃好唔舒服- -
真係唔做編劇或者小說家太晒我呢個"毛病"...-.-"