俊俊日記=]""
kAchun0712
暱稱: 加俊
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-02-18
2011-01-04
2011-01-04
2010-12-31
2010-11-27
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 987
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 10 日  星期三   陰天


2010-11-10 分類: 未分類

 

留住妳,會否比分手更好

還是我需要畫上句號。

 

你同我有好多好多MEMORY,

哪天妳說,我一切所做的是多做的..

你說性格如此,要改變沒可能

原來愛一個人,是有限制..

超出底線,避免有誤會的機會..

可惜妳說我做多了...

想了想,原來自己果套不合妳心入面果套..

果一刻我知道,你鐘意既係自由,

我為妳做既係FURTURE,格格不入..

是不能可以維持的..

我為妳做好了,當我步出了煩憂的STUFF ROOM,

想跟妳訴說自己的煩惱,雖聽不到你一句的安慰,

但是聽到你的聲音已足夠..

如果要我問自己,D脾氣係點黎..

可能不合我自己果套既諗法

但係其實我仲好愛妳..無論點都好!



2010 年 11 月 1 日  星期一   陰天


2010-11-01 分類: 未分類

好好,今日派左卷..

maths 70/100

經濟39/69

証明我既努力係無白廢..

亦都証明我有目標係可以做到..

我証明左比您睇,一定唔可以睇死我!

冇錯,可能我咩都唔合理..

但..當怪自責人地時要先好好問清楚自己..

呢個qooza我亦都唔會再打,我唔會再理佢,

 



2010 年 10 月 3 日  星期日   晴天


2010-10-03 傷心 分類: 未分類

尋日有個FD生日,

去左唱通宵K,,

但係我玩都玩得唔開心..

妳話因為我無同妳講..

妳知既只係我話可能會去,唔肯定,

但點知11點我就突然間話要出去..

我前幾日有同妳提過,亦都係即日我知既即刻同妳講:話邊個邊個生日,可能要去唱K

只係我唔肯定亦都無同你講..

我自己可能以為妳知..所以我亦都無乜野咁同妳講:老婆我出去喇~

我去到果陣,妳話我講大話好有計劃,我問妳點解,

妳話我唔同妳講清楚..去到K防我同妳約莫傾左半個鐘既電話..

最尾都係唔開心收場..我尋日都係唔開心咁玩..

妳同我講,尋晚因為我去左玩,所以有個學校既男仔FD打黎,

就同佢傾左一陣,傾左半個鐘..可能話我思想唔開通..

但之前答應過我D野.......妳之前話..唔會同男仔SMS,傾電話

好喇,妳果排無,QOOZA就突然係短時間朋友數目多左百幾個

妳話係佢地加你

當我一提起,,之前又話唔再點點點點..

妳之前答左句:FD渣嗎...

尋日,妳話我因為出左去悶,人地打黎就聽..

傾左半個鐘..

唔係話我思想守舊,要知道既就係..妳唔同異性傾電話SMS時,

我都係同妳做埋相同既野,我咁耐以黎,

同2個女仔SD過幾條SMS,

一個係我親表姐,一個係丫虔,

丫虔就之前同阿仁唔開心既野,我叫佢打返比阿仁或者叫佢唔好睇到丫仁咁衰..等等

電話妳都睇過..無其他

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

尋日妳黎左我到,我好唔開心既原因就係..

妳同我講左6次分手,妳跟住同我講返係玩..

妳知唔知分手呢2個字係絕對唔可以用黎講笑..?

妳知唔知呢2個字會攪到對方幾HURT?

我同妳玩下..妳就一句分手達落黎..妳知唔知妳攪到我好唔開心..?

係,我有錯,我無同你講,唔係要計邊個邊個做D野既嚴重性大,

我出街前同你講,妳唔知我會去佢個生日到,

妳擔心我,.但妳有無諗過對方既感受?

2個人之間,點都會發生好多既問題,

要經歷過,之後先可以知道,邊樣應該做,邊樣唔應該做

邊樣應該改,

我真係知錯,我依家終於都知道"交帶"既重要性,

會令妳擔心我,,

我依家想反問妳一句,妳知唔知"分手"2字對對方帶黎既打擊係幾大?

6次打擊

妳身邊有選擇,有第3者想暗示同你一齊,

我係會唔開心,但我知係正常,我有開心有唔開心..

開心既係,我老婆係會有追求者,

唔開心既係,我合醋,我倒記

----------------------------------------------------------------------------------------------

點解妳唔會係我最累,最需要妳既鼓勵,支持既時候得到妳既噓寒問暖..

點解妳唔會過問我學業上既問題..

1星期我地見2-3次面,

我會好珍惜短短幾個鐘頭既時間,就算我幾累幾累都好,

我都要送妳返屋企..

當我銀包得返百令蚊,都買野送比你..?

就係因為我愛妳..

妳怪我無時間陪妳,妳去搵第個傾生活點的

我無怪過妳,妳同邊個傾電話,SMS,我唔會詳細過問,妳亦都唔會主動同我講

呢個係邊個邊個..妳亦都唔會詳細講

因為我知自己真係陪妳既時間少左好多,

我唔想成日因為問妳D野攪到我地D關係唔好,

我唔想比煩惱妳,,但係我想同妳講,我係CARE

我愛妳,所以我比自由妳..

------------------------

當我最需要妳既時1候,我想想既就係聽到妳把聲,

咁就已經足夠,

希望我地感情風吹不撓,

有我地美好既FUTURE

咁就夠嫁LA

 



2010 年 10 月 1 日  星期五   雨天


2010-10-01 傷心 分類: 未分類

我依家呢一刻,真係好迷網

星期二我老婆生日,我自己做左個蛋糕比佢,寫封海棉仔既信

自己錄一套VIDEO,,原本是很WARM的..

但你前日居然同我講..話套VIEDO 提起你唔開心既野..

而你一直話唔開心..我嘗試叫你講出黎..

但係你無講到..頭先傾電話,又提返起..

你話套VIEDO足以令妳嬲我.....

我送隻介指比你原意係想講..我係一個會樂意千就,不計較既男仔..

然後送介指比你等你有一種無型既安全感..

但得出黎既結果令我吃驚..我亦係從來都無諗過..真係無無無諗過..

到底套VIDEO出錯係邊..

原本我2為你會好開心咁收到我送比你既野..

雖然唔算得上係D咩..但亦都係我花左唔少既心思落去,去哄你開心..

當我知道有FD會幫你正蛋糕,我提議星期1,2都9搵你.

==>原意意味住先苦後甜<===因為你D FD一定會做得好過我,令過我..

 

好食過我N倍..亦都表示住我地一齊忍耐,

我地既FUTURE一定會過得好美滿..

你話我地呢排冇左種FEELING,但係我1D都唔覺!!!

我要溫書,做功課,我好多野做..但我都抽時間陪老婆..就算幾夜都好.

都一定要送老婆返到屋企,有功課,我遲交,罰做返DOUBLE..

但我覺得無所謂..

夜晚傾到1點2點先訓,朝早6點令就要起身返學..

放學咩都唔做去自修室溫到7,8點之後返屋企..

我自問我少左好多時間陪你傾電話..陪你行街街..

但我地一定未至於去到關係彊呢個地步....

因為我仲係好愛妳..

有邊個唔想日日陪女朋友日日出街日日玩..?

我都係迫不得以..我理解能力差,懶..依家做緊保救..

點解...硬係要係2日除其一咁痛苦....!!

點解唔可以共全...!!?

...到底我錯係邊...?

我依家1的1的眼淚咁一路打出黎..

點解你感受唔到我既心意....

點解妳唔覺得我依家開始發奮係為我地既FUTURE...

點解......



2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


2010-09-17 疲倦 分類: 未分類

呢排個人真係好累好累..

累到咩都唔想做..終於到星期6..可以晏到12點幾XD

今日本身以為係放4點7,以為要留抵..

點知原來係下個禮拜,知道左下左聲..

即時同老婆仔講左聲原來放返3點7-_-

佢同我講返話好嬲=0=咁我都唔知嫁嗎~

我只係等左5分鐘,就黎左..有進步有進步

經過尋日返到屋企之後,,我已經即刻換左個牌佢

仲要加埋美化-3-"

-------------------------------------------------------------------------

如果一個女仔因為你而喊,你未必係一個壞既男仔

但係,如果你唔可以令佢笑番,咁你一定係一個壞既男仔.