| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 11 月 10 日 星期三  |
| 2010-11-10 |
分類: 未分類 |
 
留住妳,會否比分手更好
還是我需要畫上句號。
你同我有好多好多MEMORY,
哪天妳說,我一切所做的是多做的..
你說性格如此,要改變沒可能
原來愛一個人,是有限制..
超出底線,避免有誤會的機會..
可惜妳說我做多了...
想了想,原來自己果套不合妳心入面果套..
果一刻我知道,你鐘意既係自由,
我為妳做既係FURTURE,格格不入..
是不能可以維持的..
我為妳做好了,當我步出了煩憂的STUFF ROOM,
想跟妳訴說自己的煩惱,雖聽不到你一句的安慰,
但是聽到你的聲音已足夠..
如果要我問自己,D脾氣係點黎..
可能不合我自己果套既諗法
但係其實我仲好愛妳..無論點都好!
|
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
| 2010-11-01 |
分類: 未分類 |
好好,今日派左卷..
maths 70/100
經濟39/69
証明我既努力係無白廢..
亦都証明我有目標係可以做到..
我証明左比您睇,一定唔可以睇死我!
冇錯,可能我咩都唔合理..
但..當怪自責人地時要先好好問清楚自己..
呢個qooza我亦都唔會再打,我唔會再理佢,
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
2010-10-03  |
分類: 未分類 |
尋日有個FD生日,
去左唱通宵K,,
但係我玩都玩得唔開心..
妳話因為我無同妳講..
妳知既只係我話可能會去,唔肯定,
但點知11點我就突然間話要出去..
我前幾日有同妳提過,亦都係即日我知既即刻同妳講:話邊個邊個生日,可能要去唱K
只係我唔肯定亦都無同你講..
我自己可能以為妳知..所以我亦都無乜野咁同妳講:老婆我出去喇~
我去到果陣,妳話我講大話好有計劃,我問妳點解,
妳話我唔同妳講清楚..去到K防我同妳約莫傾左半個鐘既電話..
最尾都係唔開心收場..我尋日都係唔開心咁玩..
妳同我講,尋晚因為我去左玩,所以有個學校既男仔FD打黎,
就同佢傾左一陣,傾左半個鐘..可能話我思想唔開通..
但之前答應過我D野.......妳之前話..唔會同男仔SMS,傾電話
好喇,妳果排無,QOOZA就突然係短時間朋友數目多左百幾個
妳話係佢地加你
當我一提起,,之前又話唔再點點點點..
妳之前答左句:FD渣嗎...
尋日,妳話我因為出左去悶,人地打黎就聽..
傾左半個鐘..
唔係話我思想守舊,要知道既就係..妳唔同異性傾電話SMS時,
我都係同妳做埋相同既野,我咁耐以黎,
同2個女仔SD過幾條SMS,
一個係我親表姐,一個係丫虔,
丫虔就之前同阿仁唔開心既野,我叫佢打返比阿仁或者叫佢唔好睇到丫仁咁衰..等等
電話妳都睇過..無其他
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
尋日妳黎左我到,我好唔開心既原因就係..
妳同我講左6次分手,妳跟住同我講返係玩..
妳知唔知分手呢2個字係絕對唔可以用黎講笑..?
妳知唔知呢2個字會攪到對方幾HURT?
我同妳玩下..妳就一句分手達落黎..妳知唔知妳攪到我好唔開心..?
係,我有錯,我無同你講,唔係要計邊個邊個做D野既嚴重性大,
我出街前同你講,妳唔知我會去佢個生日到,
妳擔心我,.但妳有無諗過對方既感受?
2個人之間,點都會發生好多既問題,
要經歷過,之後先可以知道,邊樣應該做,邊樣唔應該做
邊樣應該改,
我真係知錯,我依家終於都知道"交帶"既重要性,
會令妳擔心我,,
我依家想反問妳一句,妳知唔知"分手"2字對對方帶黎既打擊係幾大?
6次打擊
妳身邊有選擇,有第3者想暗示同你一齊,
我係會唔開心,但我知係正常,我有開心有唔開心..
開心既係,我老婆係會有追求者,
唔開心既係,我合醋,我倒記
----------------------------------------------------------------------------------------------
點解妳唔會係我最累,最需要妳既鼓勵,支持既時候得到妳既噓寒問暖..
點解妳唔會過問我學業上既問題..
1星期我地見2-3次面,
我會好珍惜短短幾個鐘頭既時間,就算我幾累幾累都好,
我都要送妳返屋企..
當我銀包得返百令蚊,都買野送比你..?
就係因為我愛妳..
妳怪我無時間陪妳,妳去搵第個傾生活點的
我無怪過妳,妳同邊個傾電話,SMS,我唔會詳細過問,妳亦都唔會主動同我講
呢個係邊個邊個..妳亦都唔會詳細講
因為我知自己真係陪妳既時間少左好多,
我唔想成日因為問妳D野攪到我地D關係唔好,
我唔想比煩惱妳,,但係我想同妳講,我係CARE
我愛妳,所以我比自由妳..
------------------------
當我最需要妳既時1候,我想想既就係聽到妳把聲,
咁就已經足夠,
希望我地感情風吹不撓,
有我地美好既FUTURE
咁就夠嫁LA
|
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
2010-10-01  |
分類: 未分類 |
我依家呢一刻,真係好迷網
星期二我老婆生日,我自己做左個蛋糕比佢,寫封海棉仔既信
自己錄一套VIDEO,,原本是很WARM的..
但你前日居然同我講..話套VIEDO 提起你唔開心既野..
而你一直話唔開心..我嘗試叫你講出黎..
但係你無講到..頭先傾電話,又提返起..
你話套VIEDO足以令妳嬲我.....
我送隻介指比你原意係想講..我係一個會樂意千就,不計較既男仔..
然後送介指比你等你有一種無型既安全感..
但得出黎既結果令我吃驚..我亦係從來都無諗過..真係無無無諗過..
到底套VIDEO出錯係邊..
原本我2為你會好開心咁收到我送比你既野..
雖然唔算得上係D咩..但亦都係我花左唔少既心思落去,去哄你開心..
當我知道有FD會幫你正蛋糕,我提議星期1,2都9搵你.
==>原意意味住先苦後甜<===因為你D FD一定會做得好過我,令過我..
好食過我N倍..亦都表示住我地一齊忍耐,
我地既FUTURE一定會過得好美滿..
你話我地呢排冇左種FEELING,但係我1D都唔覺!!!
我要溫書,做功課,我好多野做..但我都抽時間陪老婆..就算幾夜都好.
都一定要送老婆返到屋企,有功課,我遲交,罰做返DOUBLE..
但我覺得無所謂..
夜晚傾到1點2點先訓,朝早6點令就要起身返學..
放學咩都唔做去自修室溫到7,8點之後返屋企..
我自問我少左好多時間陪你傾電話..陪你行街街..
但我地一定未至於去到關係彊呢個地步....
因為我仲係好愛妳..
有邊個唔想日日陪女朋友日日出街日日玩..?
我都係迫不得以..我理解能力差,懶..依家做緊保救..
點解...硬係要係2日除其一咁痛苦....!!
點解唔可以共全...!!?
...到底我錯係邊...?
我依家1的1的眼淚咁一路打出黎..
點解你感受唔到我既心意....
點解妳唔覺得我依家開始發奮係為我地既FUTURE...
點解...... |
2010 年 9 月 17 日 星期五  |
2010-09-17  |
分類: 未分類 |
呢排個人真係好累好累..
累到咩都唔想做..終於到星期6..可以晏到12點幾XD
今日本身以為係放4點7,以為要留抵..
點知原來係下個禮拜,知道左下左聲..
即時同老婆仔講左聲原來放返3點7-_-
佢同我講返話好嬲=0=咁我都唔知嫁嗎~
我只係等左5分鐘,就黎左..有進步有進步
經過尋日返到屋企之後,,我已經即刻換左個牌佢
仲要加埋美化-3-"
-------------------------------------------------------------------------
如果一個女仔因為你而喊,你未必係一個壞既男仔
但係,如果你唔可以令佢笑番,咁你一定係一個壞既男仔.
|
|