尋晚因為同D FRIEND 打邊爐..夜左返..
老婆都太累訓左LU~所以今日既行程我一定要攪得好好睇睇!!
原本plan定12點起身換件3出去剪頭髮,剪完約莫2點一齊去行西9..
不過佢話尋晚發左個惡夢唔想去-,-""問佢個夢係點又叫我唔好提..
所以今日又去左好耐無行過既沙田.
行左陣依家家c,,因為我太累既關係..都無mood攪亂檔-_-"
老婆就陪我食m記~原來佢係等我果時已經同friend食飽飽~
如果唔係有券都真係咪洗指意會食
加左3件雞同買多個豬柳漢堡,都覺得未夠飽..
之後去左影貼紙相,今次係第2次同老婆影貼紙相..
不過硬係次次都有一張係唔夠時間加工-_-""
今次都影得ok~我覺得好過上次,但相片質素就上次好d~
今日剪左個平陰頭,廢事開學比人長小小都捉..
我又發覺原來我平陰仲好過長陰 依家唔怕d陰吉住隻眼lu~
影完就去沙田中心同老婆食糖水..食左個草莓花冰
今日係今個暑假最後一日同老婆出街街同見老婆喇/3\"
好唔捨得老婆..我覺得未夠侯/_\""..但送完佢返到屋企樓下仲即刻趕我走tim-,-""..
如果日日都可以同老婆過d咁既生活就好la..
開學要開始搵定寶習!!暫定放學後有2-3日留係學校溫返中四既野!!
|