俊俊日記=]""
kAchun0712
暱稱: 加俊
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-02-18
2011-01-04
2011-01-04
2010-12-31
2010-11-27
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 8 日  星期三   陰天


2010-09-08 分類: 未分類

妳經常說我不是妳的真命天子



2010 年 9 月 5 日  星期日   陰天


2010-09-05 疑惑 分類: 未分類

又到星期6本身約左老婆仔11點前出到大圍食早餐

但係我遲左小小係指定時間到..但佢都係遲到xd,,

去左食燉奶佬,10分我比7分,張menu 吸引到我下次去食夜晚

今日都飲左幾多野飲..老婆盒奶飲左幾擔叫我幫佢飲埋,咁人地已經飲左凍奶茶嫁喇嗎-___-"

之後又買左珍珠奶茶..同樣地,汁手尾-口-

之後返到大埔先知原來家姐sick leave..係樓梯口坐左陣,

但後來我地都因為太累,照入去訓覺-v-""

訓醒覺去跑步,買左野食先起行,見到吳人,仲想叫我去督波..

但我完全無諗過去..唔想老婆仔唔開心

今日佢既心情都幾大起大趺,時悲時喜..

攪到我都唔知點好-口-"傻妹

有咩野咪直接同我講lo,我會好用心聽嫁^3^""

好累丫,原來今日跑完佢先同我講已經跑左10個圈!!

加油丫,妳下次要跑11個嫁xdd""



2010 年 8 月 29 日  星期日   雨天


2010-08-29 自滿 分類: 未分類

尋晚因為同D FRIEND 打邊爐..夜左返..

老婆都太累訓左LU~所以今日既行程我一定要攪得好好睇睇!!

原本plan定12點起身換件3出去剪頭髮,剪完約莫2點一齊去行西9..

不過佢話尋晚發左個惡夢唔想去-,-""問佢個夢係點又叫我唔好提..

所以今日又去左好耐無行過既沙田.

行左陣依家家c,,因為我太累既關係..都無mood攪亂檔-_-"

老婆就陪我食m記~原來佢係等我果時已經同friend食飽飽~

如果唔係有券都真係咪洗指意會食

加左3件雞同買多個豬柳漢堡,都覺得未夠飽..

之後去左影貼紙相,今次係第2次同老婆影貼紙相..

不過硬係次次都有一張係唔夠時間加工-_-""

今次都影得ok~我覺得好過上次,但相片質素就上次好d~

今日剪左個平陰頭,廢事開學比人長小小都捉..

我又發覺原來我平陰仲好過長陰依家唔怕d陰吉住隻眼lu~

影完就去沙田中心同老婆食糖水..食左個草莓花冰

今日係今個暑假最後一日同老婆出街街同見老婆喇/3\"

好唔捨得老婆..我覺得未夠侯/_\""..但送完佢返到屋企樓下仲即刻趕我走tim-,-""..

如果日日都可以同老婆過d咁既生活就好la..

開學要開始搵定寶習!!暫定放學後有2-3日留係學校溫返中四既野!!

 



2010 年 8 月 27 日  星期五   陰天


2010-08-27 滿足 分類: 未分類

今日同老婆去接我家姐收工去食DINNER~~

本身我地諗住比個驚喜佢..但係佢已經約左男朋友..

而佢地就諗住出旺角食,,所以完本PLAN定既計劃CANCEL,

4人同行^_^去左新世紀個FOOD COURT到食野..

我食左個蛋豬排反,而老婆就食左個燒餅加壽CC ..

不過完來佢果個真係超難食= =怪唔之得佢望下D野食又望下我咁喇..

食完之後冇野做,去左睇STEP UP 3D..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

多D同我講自己心入面既諗緊既野la,

老公真係唔知自己有d咩唔小心激嬲妳既地方丫..

我係咁問你又一直唔講到頭來一定變嗌交收場..我唔想丫,知冇?

我同妳就黎5個月喇,有咩唔可以同大家講bo..係咪??:D



2010 年 8 月 25 日  星期三   微雨


2010-08-25 愉快 分類: 未分類

今日同喇沙D同學仔去蝴蝶灣燒野食

我地2點半去到霸爐..點知個我地成班仲要等個攪手

等到4點幾..攪手終於係遠處同另一半拖住手仔慢條斯理咁黎到-.-..

完來攪手只係負責攪一個活動出黎-_-..細節就同我個FD 包扮,,

依家個口好痛丫..條利又"辣"親..又生菲之..27號好似又要同另一班FRIEND燒野食

死喇死喇..我計計數完來呢幾日都有街去..得返29號係得閒..我D功課點攪-口-""

有一份通識仲要係計會考8%..不過依家岩岩返黎好累丫,,都係聽日先抽空溫下數

同做下功課算喇!!

I'M MISSING YOU..