今日遲左一個字先起身
但係支支油油咁都岩時間出門口
仲食埋個早餐先出
有加班車*
8:26番到學校._.集隊又分享
上禮堂,聽歌..唔知唱乜
庭話,黎欣唱歌比豬仔聽- -..
我見到佢地3個-0-.望左一眼冇望
數學冇做功課.好彩.quiz.
eng,聽listening.人肉啵.mrs yeung讀
小息落左去飲野,陪軒姐- -
之後上番去諗住比條片軒睇/﹏\真係好正
http://www.youtube.com/watch?v=rERHFATpu-g
比得上call of duty 4,又要預時間dl喇到時
點知強哥黎到,冇睇到..落左禮堂..
坐左粒幾鐘,唔知有咩收穫
上番去食飯.諗住又比片軒睇,
班死野叫.睇關山越,開左又唔睇
好黑人憎.哈.(澄夠唔夠佢地黑0.0?)
chem.quiz.唔知岩唔岩..好似識咁- -
指導學習睇碟.諗住唔想中文堂眼訓.就係到訓左先
點知中文堂睇會考卷,真係好易,
冇long q..我實囉高分..
放學- -
睇波,諗住愛社輸緊..點知嬴左..
番屋企.
|