今日起身食左兩個麵包仔,
之後出門口,去到呀庭已經走左嚕,
我自己搭車,去到西鐵站撞到佢地,
又趕時間番去嚕。
聖經睇片,今日睇晒條片嚕,之後睇新片,
魔幻王國,得成cut左好多,自己去ppsteam睇算,
phy堂做英文功課= =...maths做數,,
chem,楊顯揚問我野,我答佢,點知得成話我,
晏晝去左鳳園食..楊洲炒飯,
中文堂過得真係快,又係時候為我國本土
四川---5•12大地震 默衷,真係好慘,天災整死左咁多同胞,
得成仲話唔知中幾既人話佢地自己仲慘,因為要捐10蚊,
呢種人應該要整到佢叫救命先過引,人地咁慘仲講得出咁既野,
放學同軒一齊走,行咁耐玩足咁耐..同佢- -
玩CS..而家我隊比人串..唔打喇..BI
|