今日,諗住夠時間.乜都慢慢黎- -差d遲到
去到元朗撞到豬仔.之後一齊跑番去,好彩冇遲到
中1-中3未試過遲到-v-
pe.考排球..之後打藍球.5打5..囉到波真係算好彩- -
入左球3分._.哈哈..
phy堂,係到捉象棋同部字典機.
輸左3-4次..之後music..玩個架= =..同軒.扮斷腳佬
食飯..睇衰鬼媽咪.一般好看,以前係鄧中上music睇既戲仲好睇
莫札特既一生.好好睇..個老師冇介紹錯..仲有一套都好好睇
之後又捉象棋..嬴左了._.而家全班得我一個嬴到部機.哈哈
話晒都係亞軍=]..豬仔.你捉唔嬴嫁喇
睇戲睇到lunch完
之後a.maths.今日係miss wan最後一堂
因為佢要放產假.可怕了..要換老師教
果個岩岩畢業- -
eng.唔知做乜就過左..發緊夢.
chem,呀sir係班到做實驗..放出黎比我地睇//
好快過左...放學嚕
自己一個走..一路玩msn.一路行.唔知有冇踩屎
去左銀座買書+入數
又冇chem書買.次次都冇
去銀行排左10分鐘先到我
入2000$入自己戶口._.入40$同人買野
番屋企..落毛毛雨.果時感覺不錯。
聽日可能出九龍.`因為星期日冇出到.!
|