kA l0K=[
kAl0K
暱稱: kAl0K
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左去xg
陰暗
病的第3天
轉新look
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 4
累積人氣: 941
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


2008-04-30 分類: 未分類

今日,諗住夠時間.乜都慢慢黎- -差d遲到

去到元朗撞到豬仔.之後一齊跑番去,好彩冇遲到

中1-中3未試過遲到-v-

 

pe.考排球..之後打藍球.5打5..囉到波真係算好彩- -

入左球3分._.哈哈..

phy堂,係到捉象棋同部字典機.

輸左3-4次..之後music..玩個架= =..同軒.扮斷腳佬

 

食飯..睇衰鬼媽咪.一般好看,以前係鄧中上music睇既戲仲好睇

莫札特既一生.好好睇..個老師冇介紹錯..仲有一套都好好睇

之後又捉象棋..嬴左了._.而家全班得我一個嬴到部機.哈哈

話晒都係亞軍=]..豬仔.你捉唔嬴嫁喇

睇戲睇到lunch完

之後a.maths.今日係miss wan最後一堂

因為佢要放產假.可怕了..要換老師教

果個岩岩畢業- -

eng.唔知做乜就過左..發緊夢.

chem,呀sir係班到做實驗..放出黎比我地睇//

好快過左...放學嚕

 

自己一個走..一路玩msn.一路行.唔知有冇踩屎

去左銀座買書+入數

又冇chem書買.次次都冇

去銀行排左10分鐘先到我

入2000$入自己戶口._.入40$同人買野

 

番屋企..落毛毛雨.果時感覺不錯。

聽日可能出九龍.`因為星期日冇出到.!






訪客留言 (返回 kAl0K 的日誌)


laiyan121 於 2008-04-30 08:57 PM 發表:
@@''' 一定係部機輕左! 你先WIN到啦^^
今日我去次所個陣@ ''見到你地打波 @@'' 哈哈!
好好笑 @@!! XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

全班得我一個嬴到炸.XD
Posted at 2008-05-04 12:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]