kA l0K=[
kAl0K
暱稱: kAl0K
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
轉左去xg
陰暗
病的第3天
轉新look
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 1
累積人氣: 938
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


懶-___-' 分類: 未分類

幾日冇打嚕..唔想打

星期5果日..係屋企.原本去飲茶

落雨取消左,,之後起身打機,一開機就玩CS嚕

估唔估到我玩左幾耐呢-0-除左食飯既3個字

我由9點玩到6點..9個鐘.已經突破左我之前既6個鐘

之前玩6個鐘都玩到頭痛,反而今次冇- -

過得好快..星期5..夜晚冇打機嚕

 

星期6..又一早起身,,番去補課..

番到學校果條路..囉個電話出黎..原來KENNY打過比我

打番比佢..問佢係邊..之後佢同我講.唔洗番學- -因為MRS YEUNG病左

果個時候..我地好開心._.突然間..

我地又唔係好信.行番去問下,行到去狗屋..見到區歌..

區歌又同我地講唔洗番..之後就走嚕

差唔多行到西鐵站..陳恩豪同呀庭話行番屋企,迓仔又跟埋佢地

我自己走..好彩有帶耳機.聽歌..

番到天水圍..先記得..呀庭本書係我到..之後打比佢.

佢係元朗廣場- -..之後話星期1先比番佢

番到屋企..又係玩CS..真係太好玩了..CS

可能因為我買左STEAM啦..感覺特別不錯

玩到2點...熄左機..3點又開機..玩CS

玩到7點..去我婆到BBQ.

同我舅公個仔..踩單車鬥快.\/.

我由細係果到踩到大..佢點會夠我快..

咁係佢D朋友仔面前都要比佢威下..

有幾次特登比佢嬴-0-..

踩左7-8次..踩番佢屋企之後..佢撞埋對鐵絲網既門到..

撞跌左.另外加上去既網..我即刻係到笑..佢老豆就望住佢

之後話..你玩唔係唔比..次次玩到咁癲..佢又比人鬧- -

之後佢收埋D單車嚕...仲邊夠膽玩XD.

11點2到就走嚕..出去等左成個幾字先有車

 

 

星期日..朝早去左飲茶..

成朝都好擔心..唔夠時間交份功課比老虎

之後琴晚又叫黎欣幫我搵定先..

飲緊茶用MSN想叫佢幫我SD比老虎//

點知佢打緊機..冇應..

飲完茶自己即刻番屋企..差唔多12點既時候..比我交到嚕

唔該晒啵.老黎欣.交唔到都唔知點算

交左之後開左CS玩左幾個字..

之後出左黎打日記..

 

我份成績表仲未簽..要比老豆簽先得..

比人鬧呀好驚..雖然有兩科突飛猛進

但係有兩科都仲FAIL- -..

PHY同MATHS.勁左好多

MATHS全級第10名,PHY第8名XD..

我自己都估唔到...哈哈..係4年級先開心過..考完試..

因為4年級好勁..考4次

第一次,第4名,之後第3,第3次就考第2,.最後果次考第4。

 






訪客留言 (返回 kAl0K 的日誌)


laiyan121 於 2008-05-05 12:18 AM 發表:
XD'' 份功課一定係最好既 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最                    好求期果份
Posted at 2008-05-06 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]