今日..同庭番學
又趕時間..
第一堂...早禱.聽歌.
不過都冇乜特別..小息後..兩堂bio
去左實驗室上,,時間過得都幾快..
又可以出去食飯
跑去大快活食
食左個排骨飯
喲飯多到食唔晒
食完就慢慢行番去,仲有時間睇羽毛球比賽
chem堂,原本要quiz.得成唔記得,唔洗quiz
教書,,我訓左3-4次..真係好難忍住唔訓,
指導學習堂,,傾計,同老師傾呀- -
之後佢比10分鐘我地訓..準備上中文堂
老虎黎到既時候好搞笑,係咁話好臭呀.好臭呀,
之後楊冠峰聞到佢隻手有味,
就問佢咩味,,老虎話佢岩岩洗完手,用左簡液
峰就話.好笑呀.真係估佢唔到
中文堂過得好快.係放學,,今日又要說話
5點說完,,說話既時候笑左好多次- -忍唔住笑佢地講既野,
同金毛lun一齊番屋企
今日有喲事都幾開心,,不過唔想分享 係個心到就好了..
|