今日同庭一齊番學
第一堂,phy..頭3堂都冇眼訓
英文堂唔洗上,mrs yeung冇番..
睇不能說的秘密,,以為唔好睇既戲..點知睇到喲角色咁靚[女]
個故事又幾好睇,,之後諗住星期六上ppsteam睇埋佢..
第5堂英文,,上人文課- -悶到死..理科有趣味喲
出左去大快活食飯..
食海南雞飯,,喲雞好食,,喲飯唔好食- -
仲買埋雪糕食..冇得出黎果喲人真係慘,,
食咁難食既食物,,而我仲可以食埋雪糕^^"..
番到去數學,中文中文,
中文有喲眼訓,,但係死頂..
放學唔洗補課..即番屋企..
玩HL...愈玩愈有趣味...
88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
|