kA l0K=[
kAl0K
暱稱: kAl0K
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左去xg
陰暗
病的第3天
轉新look
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 0
累積人氣: 911
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


再次見到XMAS,但沒應機 分類: 未分類

今晚,我見到xmas上左線,(去左日本果個)

我一見到佢就add佢,點知佢冇應機...

我諗佢一定有野忙緊喇...咁緊係唔好煩住佢啦!

 

 

今朝,同庭一齊番學,去到元西,撞到kenny,豬仔同迓袋

唔洗排隊集會,應該可能太熱,上左班房

不過好快就開始上中文堂..聽listening,,

我唔知岩唔岩呢!!..之後..就到

PE..玩手球..

冇乜特別..唔係咁好玩..下星期可以去天水圍體育館打羽毛球

到phy堂,李sir係到同佢地玩度胸,腰圍-,-

食飯之前果堂係music..聽人唱k,,冇分別..

佢唱先就睇佢喲婚紗相,睇到落堂,,都冇野睇既

一路睇既時候見到黎減欣,之後個個就係到講豬仔喇..我同軒,庭實加料嫁啦..xd

出去食飯,原本去食日本野,最後都係去左大快活..

菠蘿咕嚕肉飯..喲汁真係一般..太酸

食完就番左去睇波,點知睇左1分鐘就番班房..唔好睇既..

只係想人開波,執波,,,仲有咩?

maths,堂好快過

英文堂,訓著左..但係我訓著左都聽到

佢問我問題,我答岩左添..愈黎愈勁喇我..(自大) - -

chem去左lab做實驗,都唔知做緊乜==

放學去左圖書館借書..聽日做口講閱讀報告

 

做到8點幾就做好左份野喇,,不過10點幾先比希,,

因為佢之前唔得閒,冇所謂啦,要人幫我..希望佢聽日番學..

我dl緊隻game,96.4%喇,,就完成






訪客留言 (返回 kAl0K 的日誌)


laiyan121 於 2008-05-14 11:04 PM 發表:
午餐真係豐富- -!!!
難為在學校的我!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇計啦..中3係咁
Posted at 2008-05-15 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laiyan121 於 2008-05-14 11:03 PM 發表:
= =''
哇.. 不是ma!我的7相 = =!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

豬仔睇得好入迷
Posted at 2008-05-15 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathy3991926 於 2008-05-14 11:02 PM 發表:
想食日本野@@
我食3文治炸;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

羨慕下囉=]
Posted at 2008-05-15 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]