kA l0K=[
kAl0K
暱稱: kAl0K
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左去xg
陰暗
病的第3天
轉新look
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 3
累積人氣: 917
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

今日放學,見到xmas上左線,

傾左一陣,先知係xmas個朋友..(係上海人)

之後就冇傾嚕,佢星期日先放假.星期日再搵佢啦

 

 

今朝同庭一齊番學,時間好趕,但係都夠時間

中文堂要演講,出去之前有喲緊張既,出到去一喲事都冇,仲覺得好快講完。

之後maths,呢排上maths成日傾計,好驚跟唔上。

英文"多神"上,做小組討論既預備。

小息係到打羽毛球,係班房- -

完左,兩堂maths,好快過左,又傾計上緊堂。

出去食飯,一路行一路傾去邊食,去左間日本料理(井一)。

六條友都食同一個餐,喲野食黎得好慢,間野又唔係多人。

我地超趕咁食,死人軒自己食晒引人笑,差喲忍唔住。

佢講左句:死啦,一陣要跑,而家有時間,拉拉根先。

我笑到留眼淚,食完即刻跑走,搞到好似食霸王餐咁。

一路跑,我仲係到諗緊果句野,跑唔郁。

搞到跑最尾一個番到學校,岩岩好打鐘。

番到班房個個訓晒落地,個個跟我風=v=

喲人又話我地臭,臭都要頂嫁喇,哈哈

phy堂,我好留心,教埋撚揚同埋陳恩豪-0-

bio開頭,肥玲引我傾計,傾左兩句就留心上堂。

之前冇留心,好難跟,而家費事跟唔上,點都要留心上堂嫁喇。

 

放學,打左陣羽毛球走左嚕,出緊西鐵站既途中,同琴日一樣,同軒係咁講媾女果喲野。= =

就黎玩得隻新pc game,而家差舊2g野就裝得,而家dl到17%..

 

 

 

星期日搵XMAS,哈哈






訪客留言 (返回 kAl0K 的日誌)


laiyan121 於 2008-05-16 02:40 PM 發表:
哇.. 好正 -v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜野正呀- -
Posted at 2008-05-16 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cathy3991926 於 2008-05-15 09:09 PM 發表:
食日本野啦;'
差d遲到;'低死 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地!?食健康餐啦=]
手一=抵...不懂打字不要串xp
Posted at 2008-05-16 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]