琴晚整隻PC GAME整到11點都未整到
諗住聽日再整過-____-'''次次都係咁既
琴晚2點幾,唔舒服,起左身,去左個廁所,上番床先訓得著。
搞到今日唔想起身,食雲吞做早餐。
約左庭係輕鐵站等,我同佢都追到架車=]
朝早又唔洗集隊,係班房等得成黎,
今日喲堂好難過- -..
第2堂中文,小組討論,先易過,
MATHS..好快過,最難過果喲堂要開始喇
小息之後,CHEM,校長黎睇堂,個個都好扮得野,又主動答問題
之後BIO,QUIZ,唔識呀-0-..好似岩得2-3題.(有5題)
出去食飯,最自由,全日之中,去左勝利牛丸食,
最快食完今次,我地仲有時間去OK睇碟飲野,
飲完慢慢行番學校,準備失去自由/0\
PHY堂,呢幾個都好鐘意上,因為有聽書,
顯揚同陳恩豪都成日問我嫁(今次唔打手火9喇..揚..哈哈,你咁唔想我打)
英文,越黎越唔鐘意上,訓著左,佢冇發現,豬仔反而比佢話- -
聽日補課,仲要補英文,你話死唔死
最後MATHS..好快完,
放學係到玩閃避球,好搞笑玩到,仲出左去露天果到玩,
玩到4C個班主任過黎問我地係到做緊乜,
迓袋整完野就走嚕
番到屋企樓下,同庭食雪糕•
|