kA l0K=[
kAl0K
暱稱: kAl0K
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
轉左去xg
陰暗
病的第3天
轉新look
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 64
今日人氣: 7
累積人氣: 928
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


失望 分類: 未分類

琴晚整隻PC GAME整到11點都未整到

諗住聽日再整過-____-'''次次都係咁既

 

琴晚2點幾,唔舒服,起左身,去左個廁所,上番床先訓得著。

搞到今日唔想起身,食雲吞做早餐。

約左庭係輕鐵站等,我同佢都追到架車=]

朝早又唔洗集隊,係班房等得成黎,

今日喲堂好難過- -..

第2堂中文,小組討論,先易過,

MATHS..好快過,最難過果喲堂要開始喇

小息之後,CHEM,校長黎睇堂,個個都好扮得野,又主動答問題

之後BIO,QUIZ,唔識呀-0-..好似岩得2-3題.(有5題)

出去食飯,最自由,全日之中,去左勝利牛丸食,

最快食完今次,我地仲有時間去OK睇碟飲野,

飲完慢慢行番學校,準備失去自由/0\

PHY堂,呢幾個都好鐘意上,因為有聽書,

顯揚同陳恩豪都成日問我嫁(今次唔打手火9喇..揚..哈哈,你咁唔想我打)

英文,越黎越唔鐘意上,訓著左,佢冇發現,豬仔反而比佢話- -

聽日補課,仲要補英文,你話死唔死

最後MATHS..好快完,

 

放學係到玩閃避球,好搞笑玩到,仲出左去露天果到玩,

玩到4C個班主任過黎問我地係到做緊乜,

迓袋整完野就走嚕

番到屋企樓下,同庭食雪糕•






訪客留言 (返回 kAl0K 的日誌)


cathy3991926 於 2008-05-16 11:22 PM 發表:
閃避球好玩;'
我的最愛 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



K0EY 於 2008-05-16 10:27 PM 發表:
我冇野做 你地又坐我隔離
加上講野大聲 我唔係特登聽 =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



K0EY 於 2008-05-16 08:15 PM 發表:
聽日補課,仲要補英文,你話死唔死

唉 -_____- 諗起就想死

ps今日聽你同揚傾計
其實我日日都有睇架 不過冇留cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!?..
你好似成日聽我地傾計既- 0 -..
Posted at 2008-05-16 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]