今日都幾開心........但係上堂訓著左幾廿次=0=
之後食飽飯就打波....
之後放左學~番上屋企換衫又洛街打波...
我同豬華1ON1輸到我X街=.=
次後又打3ON3勁好玩
係咁先~88
KEKE