整左個藍莓cake , 聽日有得食 :)
上星期六整左隻鹿 , 今日又買左新野,, 今日的制成品係 ... 樹熊
呢排好似冇咩野做 ,, 所以今日買左件野反屋企玩 ,, 點知一整就整左我差唔多2個鐘 @@!!! 我用左好耐禁整呢件野 ,, 都唔知點解我要整禁耐 ,, 隻眼仲要好似睇唔到禁 ,,