嘩...好鬼累牙...最近番左一份電話調查員既!!
不過只係做到30號ja...不過好悶=[
幾好既係有冷氣有得坐..
不過係咁打電話真係好悶..加上係咁比人cut線=]
都好小人會幫手做訪問...
個問卷又好長wo..唉..之後果幾日要加油 .\/.