唉...生日果日3個人唱k...人丁單薄
其實我知道佢地2個好錫我=]
個最好既朋友A..成日都一齊..佢竟然冇黎..
連一個sms一個電話 生日快樂都冇..
11號夜晚佢仲同緊我sms 但我一話聽日12號去邊玩好..就佢就冇應..
到我生日12號果日佢都冇應..
如果真係有野做唔得閒..可以話我知..我唔介意..
不過佢咁做我真係唔知....
不過最尾夜晚食飯
多謝YAN 星 蟲 昭 MAK 楨..
雖然人唔多 不過都好開心牙傾計=]
今日好多朋友去左機鋪 不過佢地冇叫我
B話我知... A問佢拎野 B唔肯比
A話 (我) 唔在到你就唔借野比我..B話係
A就即刻打電話問我出唔出黎....
其實係唔係真係有事先搵我呢?
果陣打黎我仲以為A真係想搵我..點知原來唔係!!
不過多謝其他朋友既生日快樂=]!!
千 sofa 維 LUNG
朱 JUS 妹 爸 媽 CHI
袁 城 wing 楨 星
chung 程 eling 連
GIL LAW記 sara 洪 輝輝
大舊 LUN JK MING 葉
仲有多謝大家既生日禮物=]
YAN 楨 袁 吉 昭
|