就黎有 被迫害妄想証 !!!!!!
世史問書又唔識- -..唉.....放學冇去搵佢..
佢打比我牙爸-口-? 佢真係好得閒!!
今日放學搵左佢啦= =點之2次都唔得!!
佢完全唔提我囉...人地又係咁提 傷心!!
聽日又要再問過啦!!!唉.....快死得!!
就黎統測...辛苦呢....等完左就去玩玩玩!!
不過依家都好似仲玩緊wo=[