昨日冇番學= =病左..仲諗住唔洗英文test...
點知都係比人捉左落去- - 完左改番..100分得16分=口='
因為真係原全冇溫過...英文我最屎=口=''
個fd仲要串我係咁問我幾多分囉= ='''我話唔過20分..
佢就勁出奇咁...真嫁!?唔係掛..
佢話份卷好難...同我講溫左都唔識- -佢自己有3十幾分wo..
唉...本來都唔係好介意成績..不過比佢串一串就真係..有d傷= =
唔緊要啦- -!! 明明我係雀(女)老婆先嫁ma...依家佢又要認- -''
跟住有個男仔係雀細佬 佢叫我做牙嫂....
佢聽到男仔叫雀做大佬...佢又話 我係佢老婆wo
咪要叫牙嫂囉!?之後又好出奇話......
下.......你又認左xxx(我)做老婆牙- -??一向係囉.\/.
不過佢真係想要男人既-口-''''
最近佢做左好多改變呢...又化妝帶con!!!
係男仔面前勁c文 - -唔似佢...識佢既人都知佢唔係=口=''
我對住男仔好粗魯對住女仔好c文...係唔係有d怪呢-口-''?
男仔係唔係鐘意女仔c文d嫁呢!?
其實又洗唔洗為左想溝仔而改變自己呢??
咁樣又會唔會好辛苦呢??
如果一個人係鐘意你都唔會介意你係點啦...
其實個女仔講野勁直...不過完全唔理人感受...
咩都係覺得自己岩哂...咁又係唔係真係好呢!??????
|