kAyII0v0
暱稱: kAiKaI°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (103)
2009 年 10 月 22 日  星期四 晴天


2009-10-22 分類: 未分類

昨日冇番學= =病左..仲諗住唔洗英文test...

點知都係比人捉左落去- - 完左改番..100分得16分=口='

因為真係原全冇溫過...英文我最屎=口=''

個fd仲要串我係咁問我幾多分囉= ='''我話唔過20分..

佢就勁出奇咁...真嫁!?唔係掛..

佢話份卷好難...同我講溫左都唔識- -佢自己有3十幾分wo..

唉...本來都唔係好介意成績..不過比佢串一串就真係..有d傷= =

唔緊要啦- -!! 明明我係雀(女)老婆先嫁ma...依家佢又要認- -''

跟住有個男仔係雀細佬 佢叫我做牙嫂....

佢聽到男仔叫雀做大佬...佢又話 我係佢老婆wo

咪要叫牙嫂囉!?之後又好出奇話......

下.......你又認左xxx(我)做老婆牙- -??一向係囉.\/.

不過佢真係想要男人既-口-''''

最近佢做左好多改變呢...又化妝帶con!!!

係男仔面前勁c文 - -唔似佢...識佢既人都知佢唔係=口=''

我對住男仔好粗魯對住女仔好c文...係唔係有d怪呢-口-''?

男仔係唔係鐘意女仔c文d嫁呢!?

其實又洗唔洗為左想溝仔而改變自己呢??

咁樣又會唔會好辛苦呢??

如果一個人係鐘意你都唔會介意你係點啦...

其實個女仔講野勁直...不過完全唔理人感受...

咩都係覺得自己岩哂...咁又係唔係真係好呢!??????