YES 我地班入到決賽了!!大家都好開心..
點知係昨日練習果陣...發生左d野...唉,..
唔知對比賽會唔會有影響呢!?
不過我地可以做既都做到...依家只好盡力了^^
我地比賽係復古...大家既(做型)都勁80年代=]haah
希望大家可以開開心心一齊過聖誕啦=]
昨日番大6 buy左好多野...勁開心 好平@@
又食左我好想食既野...真係好開心呢^^
完左練習同左 江 揚 高佬一齊食大快活@@
再陪高佬睇冷帽...最後佢都簡到一頂要buy既
星期一比賽大家要加油牙!!!!!