09年11月14日5a同學一齊去bbq!!!
一黎係2個同學生日...2黎就係test完啦!!
成績真係幾差- -因為我冇溫過書呢= =慘...
果日bbq好似都好多人唔開心..
不過希望大家可以開開心 心啦...因為大家一齊玩牙ma^^